Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

STRATEGIJOS IR VEIKLOS PLANAVIMO SKYRIAUS VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Strategijos ir veiklos planavimo skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • bus atsakingas už Įmonės ilgalaikės strategijos rengimo/atnaujinimo procesą, įgyvendinimo ataskaitų rengimą;
  • analizuos strateginius ir veiklos rezultatus, kuria modelius jų stebėsenai;
  • kurs ir tobulins veiklos analizės įrankius, vykdys duomenimis pagrįstas įvairių sričių veiklos analizes, rengs ataskaitas ir prezentacijas;
  • koordinuos Įmonės padalinių metinių veiklos planų rengimą, vykdys stebėseną, rengs įgyvendinimo ataskaitas;
  • dalyvaus planavimo ir valdymo apskaitos procesų tobulinimo projektuose bei veiklos planavimui ir valdymo apskaitai naudojamų informacinių sistemų diegime.


Šioje pozicijoje svarbu, kad Tu:

  • • turėtum aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėtum ne mažesnę kaip 2 metų panašios darbo patirties dirbant didelėje įmonėje (įstaigoje, organizacijoje);
  • turėtum analitinį mąstymą, gebėtum suprasti ir apibendrinti bei tinkamai atvaizduoti informaciją;
  • turėtum veiklos planavimo ir valdymo įgūdžius;
  • turėtum puikius įgūdžius dirbti su MS Office (Microsoft Word, PowerPoint, ypač Excel) programomis;
  • gebėtum sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • mokėtum anglų kalbą (raštu ir žodžiu).


Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalus, bendradarbiaujantis, turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją;
  • išmanai Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas.


Galime būti įdomūs, nes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2006 Eur su mokesčiais (2006 - 3009 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .

Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. greta.masilionyte@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769.
 
Gyvenimo aprašymą iki 2022 birželio 22 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų