Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė) FINANSŲ IR STRATEGINIO PLANAVIMO SKYRIUJE


Struktūrinis padalinys: Finansų ir strateginio planavimo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • būtų atsakingas už Įmonės ilgalaikės strategijos rengimo/atnaujinimo procesą, įgyvendinimo ataskaitų rengimą;
  • formuluotų strateginius tikslus, atliktų KPI nustatymą, vertinimą ir prioretizavimą;
  • analizuotų strateginius ir veiklos rezultatus, kurtų modelius jų stebėsenai;
  • kurtų ir tobulintų veiklos analizės įrankius, vykdytų duomenimis pagrįstas įvairių sričių veiklos analizes, rengtų ataskaitas ir prezentacijas;
  • atliktų skyriui priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas;
  • atstovautų Įmonės interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybės įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas (privalumas būtų ekonomikos, vadybos srityse);
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • darbo patirtis su analitikos įrankiais (Power BI, Tableu, Cognus ir kt.);
  • veiklos planavimo ir valdymo įgūdžiai;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu (raštu ir žodžiu);
  • analitinis mąstymas, gebėjimo sisteminti ir apibendrinti didelio srauto informaciją įgūdžiai;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 348 Eur su mokesčiais (2 348 - 3 522 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 

Kontaktai pasiteiravimui: Greta, tel. +370 690 27769, el. p. cv@registrucentras.lt
 
Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. rugsėjo 16 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų