Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

STRATEGINIO PLANAVIMO VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Finansų ir strateginio planavimo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • būtų atsakingas už Įmonės ilgalaikės strategijos rengimo/atnaujinimo procesą, įgyvendinimo ataskaitų rengimą;
  • formuluotų strateginius tikslus, atliktų KPI nustatymą, vertinimą ir prioretizavimą;
  • analizuotų strateginius ir veiklos rezultatus, kurtų modelius jų stebėsenai;
  • kurtų ir tobulintų veiklos analizės įrankius, vykdytų duomenimis pagrįstas įvairių sričių veiklos analizes, rengtų ataskaitas ir prezentacijas;
  • atliktų skyriui priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas;
  • atstovautų Įmonės interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybės įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas (privalumas būtų ekonomikos, vadybos srityse);
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • darbo patirtis su analitikos įrankiais (Power BI, Tableu, Cognus ir kt.);
  • veiklos planavimo ir valdymo įgūdžiai;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu (raštu ir žodžiu);
  • analitinis mąstymas, gebėjimo sisteminti ir apibendrinti didelio srauto informaciją įgūdžiai;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

  • 2 348 - 3 522 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
 
Atranka gali baigtis greičiau, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko, todėl nedvejokite ir pas mus kandidatuokite!
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.
 
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais (-ėmis), patekusiais (-iomis) į kitą atrankos etapą.
 

Kontaktai pasiteiravimui: Greta, tel. +370 690 27769, el. p. cv@registrucentras.lt
 
Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. spalio 18 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų