Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

E.SVEIKATOS SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Bendrųjų IS departamentas
Darbo vieta: V.Kudirkos g. 18-3, Vilnius
 

Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą;
  • organizuojant efektyvų ir kokybišką eSveikatos skyriaus veiklos planavimą ir valdymą;
  • organizuojant ir koordinuojant eSveikatos skyriaus kompetencijai priskirtų informacinių sistemų kūrimo, keitimo bei funkcionalumo veikimo priežiūros vykdymo darbus;
  • inicijuojant eSveikatos skyriaus kompetencijai priskirtų informacinių sistemų veikimo sutrikimų, incidentų bei problemų sprendimą, vykdant jų šalinimo priežiūrą;
  • organizuojant tinkamą eSveikatos skyriui priskirtų informacinių sistemų tvarkytojo funkcijų vykdymą ir sutartinių įsipareigojimų įgyvendinimą;
  • atstovaujant įmonės interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybės įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne trumpesnė nei 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • informacinių sistemų, registrų kūrimo projektų arba medicinos veiklos projektų (procesų) valdymo patirtis;
  • sveikatos veiklos procesų išmanymas (privalumas);
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti priskirtas funkcijas.


Džiaugiamės galėdami Jums pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 - 5 494 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt.

IInformuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis, galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .

Kontaktai pasiteiravimui:Sigrida Krikščiūnaitė, el. p. Sigrida.Kriksciunaite@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Gyvenimo aprašymą iki spalio 17 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų