Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IT PASLAUGŲ VALDYMO SKYRIAUS VYR. SISTEMŲ ADMINISTRATORIUS (-Ė) (angl. Change manager)


Struktūrinis padalinys: IT paslaugų valdymo skyrius
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • koordinuotų registrų, informacinių sistemų, vidinių įmonės sistemų atnaujinimus;
  • pagal kompetenciją spręstų IT paslaugų prašymus, užklausas, incidentus, problemas;
  • rengtų ir teiktų IT paslaugų kokybės ataskaitas;
  • užtikrintų, kad diegimai vyktų laikantis numatytų procesų;
  • prižiūrėtų, kad diegimo užduotys būtų pateikiamos kokybiškos ir aiškios, komunikuotų apie būsimus diegimus;
  • vykdytų diegimų analizę, teiktų pasiūlymus incidentų mažinimui, kuriuos sukėlė atlikti diegimai.


Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis ar jam prilygintas informatikos, fizikos ar matematikos mokslų studijų krypčių išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 798 Eur su mokesčiais (1 798 – 2 698 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.  

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .
 
Kontaktai pasiteiravimui: Aušra Nemkevičiūtė-Balsienė, el. p. Ausra.Nemkeviciute-Balsiene@registrucentras.lt, tel. +370 660 38511.

Dokumentus iki 2022 m. lapkričio 29 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų