Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

JURIDINIŲ ASMENŲ REGISTRO VILNIAUS SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Asmenų registravimo centro Juridinių asmenų registro Vilniaus skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą;
  • priimant sprendimus dėl Juridinių asmenų registro objektų, jų duomenų registravimo, informacijos įrašymo;
  • užtikrinant, kad Juridinių asmenų registre nebūtų įregistruoti klaidingi duomenys;
  • užtikrinant, kad Juridinių asmenų registre įregistruoti duomenys atitiktų pateiktus registravimo dokumentus ir juose esančius duomenis.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas socialinių mokslų, ekonomikos, verslo ir vadybos, informacinių technologijų mokslų studijų krypties;
  • ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo susijusio su registrų, informacinių sistemų valdymu, tvarkymu, vystymu ar teisinio darbo, susijusio su juridiniais asmenimis patirtis;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirstas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo taisyklių išmanymas;
  • puikūs gebėjimai dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 360 Eur su mokesčiais (3 360 – 5 040 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864, el. p. Justas.Zaikauskas@registrucentras.lt


Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime .

Kontaktai pasiteiravimui: el.p. cv@registrucentras.lt , tel. +370 694 10038.
 
Dokumentus iki 2024 m. kovo 8 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų