Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

KONSULTACIJŲ CENTRO GRUPĖS VADOVAS (-Ė) (angl. Call center Team lead)


2020 metais pradėjome burti papildomą Konsultacijų centro grupę Utenoje, tačiau šiuo metu Konsultacijų centre darbuojasi beveik 20 kolegų, kurie dirba ir Tauragėje, Kaune bei Vilniuje. Šiuo metu kviečiame prisijungti iniciatyvų, žingeidų ir organizuotą grupės vadovą, kuris dirbtų Vilniuje, tačiau taip pat būtų atsakingas ir už Tauragėje bei Kaune dirbančių darbuotojų darbą.

Darbo aprašymas:
  • organizuoti ir užtikrinti sklandų grupės veiklos organizavimą, darbuotojų pamainumo planavimą, užduočių paskirstymą, kontrolę, nuolat vizituoti kituose miestuose dirbančius pavaldžius darbuotojus;
  • užtikrinti kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą nuotoliniais kanalais vadovaujantis klientų aptarnavimo standartu;
  • aktyviai prisidėti prie sklandžios vidinės komunikacijos su darbuotojais, darnios komandos ugdymo, užtikrinti sklandų naujų darbuotojų įvedimo procesą;
  • darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos tinkamą taikymą praktikoje;
  • ieškoti galimybių veiklos tobulinimui, prisidėti idėjomis ir darbais prie Konsultacijų centro veiklos sistemingo gerinimo.
 
Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis  ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis (pageidautina ne trumpesnė nei 1 metų);
  • ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
  • darbo patirtis klientų konsultavimo srityje (angl. Call Center) būtų privalumas;
  • gebėti taikyti LR teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas (reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose);
  • sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • lyderystė, labai geri bendradarbiavimo gebėjimai, strateginis mąstymas, iniciatyvumas ir siekis vystyti veiklos procesus, nepriekaištinga asmeninė bei dalykinė reputacija;
  • galiojantis B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, „Microsoft Office“ programų paketo žinios, imlumas naujoms programoms ir elektroniniams sprendimams.
 
 Mes siūlome:
  • galimybes išauginti naujai suformuotą kolegų būrį, gerinti RC klientų aptarnavimo telefonu veiklą ir diegti naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • didžiulį profesinį augimą, dinamiškumą darbe;
  • mūsų bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1565 Eur su mokesčiais (1565 – 2345 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Pastovioji atlygio dalis - tai tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės metinių veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata, darbo nuotoliu galimybės.

Dokumentus iki 2021 m. gegužės 17 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų