Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IS VYSTYMO IR PRIEŽIŪROS VYR. SPECIALISTAS


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • analizuotų priskirtos (-ų) informacinės (-ių) sistemos (-ų) (toliau IS) funkcionalumo veikimą, nagrinėtų IS veikimo sutrikimus ir incidentus, juos registruotų užduočių valdymo sistemoje, dalyvautų jų priežasčių šalinime;
  • analizuotų IS kaupiamų duomenų kokybę ir inicijuotų reikiamų pakeitimų vykdymą;
  • teiktų pasiūlymus dėl IS klasifikatorių struktūros, duomenų tvarkymo, naujų paslaugų kūrimo ir vystymo;
  • nagrinėtų siūlomus IS keitimo techninius sprendimus, jų suderinamumą su kitomis Įmonės informacinėmis sistemomis bei pakartotinį jau sukurtų programinių sprendimų panaudojimą ir teiktų išvadas, pasiūlymus bei galimas alternatyvas;
  • organizuotų IS programinės įrangos išeities tekstų ir jos dokumentacijos saugojimą ir nuolatinį atnaujinimą;
  • rengtų, atnaujintų ir saugotų IS veiklos dokumentaciją, teikiamų paslaugų aprašymus, naudotojų vadovus, kitą su paslaugos teikimu susijusią dokumentaciją, užtikrintų šios medžiagos aktualumą, išsamumą ir kokybę;
  • dalyvaus rengiant automatizuotas priemones IS funkciniam testavimui;
  • teiktų fiziniams ir juridiniams asmenims ekspertines konsultacijas ir atsakymus, susijusius su IS veikla;
  • konsultuotų Įmonės darbuotojus IS duomenų gavimo ir teikimo klausimais.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų profesinio darbo patirtis su informacinėmis sistemomis;
  • veiklos procesų ir informacinių sistemų valdymo principų išmanymas, gebėjimas identifikuoti ir formalizuoti reikalavimus sistemos funkcionalumams;
  • gebėti dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, kurios yra būtinos tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • gebėjimas kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • anglų kalbos mokėjimas B2 lygiu;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 552 Eur su mokesčiais (1 552 - 2 328 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime .

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Gyvenimo aprašymą ir kitus dokumentus 2024 m. balandžio 14 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų