Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PAJAMŲ IR ATSISKAITYMŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys:  Finansų valdymo departamentas Pajamų ir atskaitymų administravimo skyrius
Darbo vieta: V. Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:
  • tvarko pardavimų apskaitą Paslaugų apskaitos sistemoje;
  • vykdo užsakymų kontrolę dėl savalaikės pajamų apskaitos, kontroliuoja PVM sąskaitų faktūrų formavimą;
  • nagrinėja pirkėjų prašymus dėl pinigų grąžinimo, formuoja pinigų grąžinimo aktus ir perduoda Finansų apskaitos ir kontrolės skyriui vykdyti;
  • derina klientų skolų likučius pagal gautus iš klientų suderinimo aktus;
  • „E. Sąskaita“ sistemoje formuoja ir teikia PVM sąskaitas faktūras perkančiosioms organizacijoms už paslaugas, suteiktas pagal viešųjų pirkimų sutartis;
  • vykdo pirkėjų debitorinio ir kreditorinio įsiskolinimo apskaitą ir kontrolę;
  • nustatyta tvarka siunčia raginimus klientams, laiku neatsiskaičiusiems už suteiktas paslaugas;
  • atlieka metinę pirkėjų skolų ir gautų išankstinių apmokėjimų inventorizaciją;
  • sudaro permokų, priskirtinų kitos veiklos pajamoms, bei skolų, nurašytinų į beviltiškas, sąrašus ir daro buhalterinius įrašus apskaitos sistemoje.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis išsilavinimas apskaitos, finansų ar ekonomikos srityje;
  • ne trumpesnė nei 1 metų darbo patirtis apskaitos, finansų ar ekonomikos srityse;
  • teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 955 Eur su mokesčiais (955 – 1 435 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.


Dokumentus iki liepos 26 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų