Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

SISTEMŲ ADMINISTRATORIUS (-Ė) (IT PIRKIMŲ SPECIALISTAS (-Ė))


Struktūrinis padalinys: IT Aptarnavimo departamento IT pagalbos skyrius
Darbo vieta: V. Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:
  • atlikti IT paslaugų ar prekių įsigijimo rinkos tyrimus ir rinkos dalyvių konsultacijas;
  • rengti prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų dokumentus ir technines specifikacijas;
  • vykdyti viešųjų pirkimų procedūras (atsakymų į pirkimų dalyvių užklausimus rengimas, pretenzijų nagrinėjimas, kt.);
  • sudaryti pirkimų planą, teikti ataskaitas apie pirkimų eigą;
  • administruoti sutartis;
  • telefonijos administravimas (softphone sprendimo išmanymas būtų laikomas privalumu);
  • mobiliųjų telefonų administravimas (MDM sprendimo išmanymas būtų laikomas privalumu);
  • sandėlio valdymas, IT prekių rezervo užtikrinimas.
 
Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas informatikos, matematikos ar technologijos mokslų srityse (gali būti paskutinių kursų studentas);
  • ne mažesnė kaip 1 metų IT techninių specifikacijų rengimo patirtis ir 2 metų viešųjų pirkimų patirtis (būtų vertinama kaip privalumas);
  • kompiuterinės įrangos ir periferijos išmanymas, programinės įrangos licencijavimo žinios (būtų vertinama kaip privalumas);
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Windows šeimos (Windows 7, 8, 10) operacinių sistemų išmanymas;
  • gebėjimas diagnozuoti ir šalinti kompiuterinės ir organizacinės įrangos gedimus;
  • žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, susijusius su informacinėmis technologijomis, valstybės informacinių sistemų ir registrų steigimu, kūrimu ir eksploatavimu, informacinių sistemų ir infrastruktūros bendrus veikimo principus;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
 
Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 460 Eur su mokesčiais (1 460 – 2 190 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Gyvenimo aprašymą iki 2021 m. balandžio 21 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų