Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PIRKIMŲ VADOVAS (-Ė) VILNIUJE, KAUNE, PANEVĖŽYJE


Struktūrinis padalinys: Pirkimų skyrius
Darbo vieta: Vilnius, Kaunas, Panevėžys


Ieškome kolegos, kuris:

  • koordinuotų viešųjų pirkimų dokumentų rengimą ir rengtų viešųjų pirkimų dokumentus;
  • dalyvautų viešųjų pirkimų komisijų veikloje;
  • koordinuotų tiekėjų pateiktų viešųjų pirkimų dokumentų analizę ir vertinimą;
  • analizuotų ir vertintų tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus;
  • konsultuotų įmonės darbuotojus kuruojamos srities klausimais;
  • rengtų ir teiktų pasiūlymus su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais;
  • rengtų teisės aktų projektus ir teiktų pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo, kontroliuotų jų taikymą;
  • dalyvautų Įmonės ir (ar) kitų institucijų, įmonių, įstaigų, organizacijų projektuose.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informaciją, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • neterminuotą arba terminuotą darbo sutartį;
  • darbo vietą Vilniuje, Kaune arba Panevėžyje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį.


Atlyginimas:

  • 2 348 - 3 522 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
 
Konfidencialumą garantuojame bei informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės darnia veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.

Kontaktai pasiteiravimui: Greta, tel. +370 690 27769 arba cv@registrucentras.lt.
Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. lapkričio 22 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų