Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYR. PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė) (standartizavimui)


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • kurtų ir diegtų esamų paslaugų valdymo ir naujų produktų/paslaugų kūrimo standartus, užtikrintų standartizuotą paslaugų valdymą įmonėje;
  • rengtų bei inicijuotų metodikas, taisykles ir kitus vidaus dokumentus, susijusius su paslaugų standartizavimu;
  • analizuotų produktų ir paslaugų valdymo eigą bei rezultatus, teiktų pasiūlymus dėl gerinimo
  • sistemintų bei analizuotų paslaugų valdymo informaciją ir periodiškai teiktų ją įmonės vadovų komandai;
  • organizuotų ir koordinuotų pakeitimų valdymo komiteto veiklą;
  • inicijuotų viešuosius pirkimus, reikalingus paslaugų standartizavimui įgyvendinimui;
  • konsultuotų įmonės darbuotojus ir išorinius asmenis, susijusius su paslaugų valdymu;
  • atstovautų įmonės interesams bendradarbiaujant su įvairiomis institucijomis ir organizacijomis.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 (dviejų) metų darbo patirtis skaitmeninių produktų valdymo srityje, produkto vadovo ar Scrum meistro pozicijoje;
  • projektų/pokyčių valdymo praktinė patirtis;
  • informacinių technologijų valdymo standartų, metodikų, gerųjų praktikų (Agile, ITIL ar kt.) ir įrankių (JIRA, Confluence) išmanymas bei jų praktinio taikymo patirtis;
  • gebėjimas ir patirtis moderuoti diskusijas, mokymų sesijas;
  • analitinis mąstymas, gebėjimas formuluoti įžvalgas remiantis duomenimis, teikti pasiūlymus dėl galimų sprendimų ir pristatyti juos suinteresuotiems asmenims;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba žodžiu ir raštu ir anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, orientacija į klientą ir vertės klientui kūrimą, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

2941-4411 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.
 
Atranka gali baigtis greičiau, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko, todėl nedvejokite ir pas mus kandidatuokite!
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .
 
Mums svarbiausia profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.
 
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais (-ėmis), patekusiais (-iomis) į kitą atrankos etapą.
 
Kontaktai pasiteiravimui: Kamilė, cv@registrucentras.lt, tel. +37065959785.

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. gruodžio 18 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų