Valstybės įmonė Registrų centras sėkmingai įgyvendino projektą „Verslo registrų sąveikos sistemos įgyvendinimas Lietuvoje (BRIS)“. Verslo registrų sąveikos sistema (BRIS) – bendras Europos Komisijos ir valstybių narių projektas, kurio tikslas – įgyvendinant 2011 m. sausio 8 d. Europos Komisijos reglamento (ES) 2015/884 nuostatas, susieti visų Europos Sąjungos (toliau – ES) šalių, taip pat Islandijos, Lichtenšteino ir Norvegijos, verslo registrus.
Projekto nauda – Europos mastu sukurta galimybė ir techninės priemonės ieškoti informacijos apie įmones, registruotas bet kurioje ES šalyje, Islandijoje, Lichtenšteine ir Norvegijoje. Verslo registrai tai pat gali dalytis informacija apie užsienio filialus ir tarpvalstybinį bendrovių jungimąsi.
Valstybės įmonė Registrų centras, kaip Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro tvarkytoja, įgyvendindama projektą, atliko išsamią ES BRIS techninių ir funkcinių reikalavimų verslo registrams analizę, įdiegė nacionalinį BRIS „Domibus“ portalą (Europos Komisijos e. pristatymo sudedamąją dalį), modernizavo Lietuvos Juridinių asmenų registro duomenų bazę, siekdamas įgyvendinti ir palaikyti BRIS techninius ir funkcinius reikalavimus, taip pat sėkmingai perėjo prie tinkamai veikiančio BRIS režimo.
ES šalių narių verslo registrų informacija yra prieinama viešai, ne tik verslo registrams, bet ir neregistruotiems vartotojams. Naudojantis E. teisingumo portalo
BRIS prieiga, galima nemokamai gauti informaciją apie ES šalių narių juridinius asmenis, taip pat užsakyti juridinių asmenų dokumentus tų šalių, kurios juos teikia neatlygintinai.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis nuo 2016 m. gegužės 20 d. iki 2018 m. kovo 30 d.
Projektas finansuojamas Europos Komisijos Europos infrastruktūros tinklų priemonės programos ir valstybės įmonės Registrų centro lėšomis.
Projekto vertė 298 531,00 Eur, iš jų 74 632,00 Eur valstybės įmonės Registrų centro nuosavas įnašas.