Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Veiklos sritys / Europos Sąjungos projektai

Projektas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.
 

Projektas Nr. 02.3.1-CPVA-V-529-01-0008 „Antros kartos kontaktinio centro veiklos modelio įgyvendinimas“

 

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su projekto partneriais valstybės įmone Registrų centru, Informacinės visuomenės plėtros komitetu, Lietuvos savivaldybių asociacija, Valstybine mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgyvendina projektą „Antros kartos kontaktinio centro veiklos modelio įgyvendinimas“. Projektas įgyvendinamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 2 prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ 02.3.1-CPVA-V-529 priemonę „Pažangių elektroninių paslaugų kūrimas“.
 
Projekto tikslas – išplėsti ir modernizuoti esamą paslaugų verslui teikimo centralizuotą sprendimą www.verslilietuva.lt, sudarant galimybę Lietuvos ir užsienio subjektams, pradedantiems bei vykdantiems verslą Lietuvoje, vieno langelio principu patogiai ir greitai rasti visą pagrindinę, su verslo vykdymu susijusią informaciją pagal verslo gyvavimo ciklą (nuo verslo pradžios iki pabaigos) ar verslo sritis lietuvių ir anglų kalbomis, atlikti visas pagrindines su verslo pradžia susijusias administracines procedūras kompleksiškai elektroniniu būdu (kaip sudėtinę el. paslaugą „Pradedu verslą“), rasti ir pasinaudoti bendraisiais el. sprendimais ir įrankiais verslui.

Kontaktinio centro portalą projekto metu ketinama vystyti plečiant esamą paslaugų ir gaminių kontaktinio centro informacinę sistemą (KCIS), Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformą (VIISP) bei kitų projekto partnerių informacines sistemas ir registrus, t. y. projekto veiklos bus orientuotos į jau sukurtų sprendimų, funkcionalumų, paslaugų ir informacijos pakartotinį panaudojimą (t. y. nebus pakartotinai kuriami valstybėje jau sukurti sprendimai).

Siekiama, kad įgyvendinus projektą Kontaktinis centras taptų visaverčiu antros kartos kontaktiniu centru, t. y. visa apimtimi atitiktų antros kartos kontaktiniams centrams keliamus kriterijus – informacijos kokybę ir prieinamumą, procedūrų įvykdymą e. būdu, prieinamumą užsienio šalių naudotojams, tinkamumą naudotojams.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis – nuo 2017 m. gruodžio 14 d. iki 2020 m. gruodžio 31 d. 

Projekto vertė – 1 954 159,24 Eur.


 Atgal  Į puslapio viršų