Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

JIRA PRODUKTŲ EKSPERTAS (-Ė)​


Struktūrinis padalinys: IT valdymo skyrius
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • pritaikytų Jira bei susijusius programinės įrangos produktus (Jira Software, Jira Service Desk, Confluence, BigPicture ir kt.) IT veiklos procesų įgyvendinimui, valdymui, tobulinimui bei palaikymui atsižvelgdamas į gerąsias IT valdymo praktikas;
  • analizuotų, projektuotų, dokumentuotų, testuotų ir įgyvendintų Jira bei susijusios programinės įrangos sprendimus;
  • užtikrintų Jira ir susijusių produktų palaikymą incidentų, užklausų sprendimą, savalaikį programinės įrangos versijų atnaujinimą;
  • konsultuotų ir mokytų įmonės darbuotojus Jira ir susijusių produktų klausimais;
  • remiantis Jira duomenimis, analizuotų IT procesų rodiklių reikšmes, tendencijas, nuokrypius ir rengtų įžvalgas bei rekomendacijas procesų ir įrankių optimizavimui;
  • rengtų ir įgyvendintų IT valdymo įrankių strategiją.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų Atlassian produktų administravimo, konfigūravimo ir priežiūros patirtis;
  • IT valdymo metodikų ir gerųjų praktikų (ITIL, Agile) išmanymas ir praktinio taikymo patirtis;
  • IT procesų kūrimo ir/ar jų diegimo ir valdymo patirtis;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu, Jira, Confluence ir su jomis susijusiais programinės įrangos paketais bei kitų informacinių sistemų, būtinų, tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu kaip B1 lygiu;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytų reikalavimų atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • vidinės karjeros galimybes;
  • mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
  • mokymų krepšelį bei vidinę mokymų bazę;
  • kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų;
  • lojalumo išmokas;
  • finansinį palaikymą ypatingomis progomis arba ištikus nelaimei;
  • papildomą sveikatos draudimą;
  • 3 papildomas apmokamas sveikatinimosi dienas;
  • 22 atostogų dienas;
  • lankstų darbo grafiką (pradžią nuo 7:00 - 9:00 ir atitinkamai darbo pabaigą 16:00 - 18:00);
  • hibridinio darbo modelį;
  • lengvai pasiekiamą darbo vietą Vilniaus centre, modernų biurą ir ergonominę darbo vietą;
  • galimybę naudotis dviračių saugykla.


Atlyginimas:

2 880 - 4 320 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties.


Atranka gali baigtis greičiau, nepriklausomai nuo skelbimo galiojimo laiko, todėl nedvejokite ir pas mus kandidatuokite!

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Mums svarbiausia – profesionalumas, reikiamos žinios, gebėjimai ir motyvacija dirbti. Įmonėje taikome nulinės diskriminacijos principus. Plačiau kviečiame susipažinti su įmonės tvaria veikla, etikos kodeksu ir lygių galimybių politika.


Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su kandidatais (-ėmis), patekusiais (-iomis) į kitą atrankos etapą.
 
Kontaktai pasiteiravimui: Greta, cv@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769.

Gyvenimo aprašymą iki 2025 m. sausio 8 d. imtinai kviečiame siųsti el.paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų