Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

KONSULTACIJŲ CENTRO VERSLO KLIENTŲ APTARNAVIMO GRUPĖS KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Konsultacijų cento Verslo klientų aptarnavimo grupė
Darbo vieta: Laisvės al. 32A/Gedimino g. 39A, Kaunas
 

Darbo aprašymas:

  • nagrinėti ir vertinti klientų prašymus, savo kompetencijos ribose nustatyta tvarka rengti Tipinių sutarčių projektus, derinti juos su klientais, užtikrinti Tipinių sutarčių pasirašymą ir pateikimą klientui;
  • esant poreikiui, užtikrinti Tipinių sutarčių pakeitimų projektų parengimą, suderinimą su klientu ir jų pasirašymą;
  • tvarkyti ir administruoti Grupėje parengtus dokumentus, nustatyta tvarka perduoti juos į archyvą, vesti jų apskaitą;
  • teikti kokybišką informaciją klientams telefonu ir/ar raštu;
  • bendradarbiauti su kitais struktūriniais padaliniais sprendžiant sudėtingesnius klausimus ar suteikiant pagalbą klientams.


Reikalavimai pareigybei:

  • ne žemesnis kaip aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • darbo patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
  • gebėti sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėti bendrauti rusų ir/ arba anglų kalba;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus;
  • gebėti savarankiškai spręsti iškilusias problemas, greitai ir aiškiai pateikti informaciją;
  • gebėti dirbti Microsoft Office programų paketu bei kitomis informacinėmis sistemomis, būtinomis tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius Įmonės teikiamas paslaugas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, komunikabilumas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kokybiškai aptarnaujant klientus strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, kolegų palaikymą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1100 Eur su mokesčiais (1100 - 1650 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė el.p. Vilma.Siauciuliene@registrucentras.lt, tel. +370 686 41247.

Gyvenimo aprašymą iki gruodžio 8 d. imtinai imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų