Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IT PROCESŲ ANALITIKAS (-Ė)​


Struktūrinis padalinys: IT valdymo skyriaus IT planavimo ir valdymo grupė
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Darbo aprašymas:

  • dalyvauti sudarant ir palaikant IT veiklos procesų sąrašą bei jų dokumentavimo planą;
  • atlikti IT padalinių veiklos procesų analizę ir brandos vertinimą bei inicijuoti naujų procesų kūrimą ar esamų tobulinimą;
  • kurti ar tobulinti IT veiklos procesus vadovaujantis gerosiomis praktikomis (ITIL, COBIT, Agile ar kt.) ir vidiniais bei išoriniais teisės aktais, dokumentuoti procesus Promapp sistemoje;
  • inicijuoti bei koordinuoti proceso realizavimą IT paslaugų valdymo įrankiuose (Jira ar pan.). Juos sukūrus – testuoti, ruošti naudojimosi instrukcijas ir apmokyti proceso dalyvius;
  • konsultuoti IT procesų kūrimo, tobulinimo bei taikymo klausimais;
  • analizuoti rengti ar tobulinti IT sritį reguliuojančias vidines tvarkas;
  • atlikti IT procesų duomenų analizę, rengia ataskaitas.


Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 1 metų IT procesų analizės, kūrimo ir / ar jų diegimo ir valdymo patirtis;
  • IT valdymo metodikų ir gerųjų praktikų (COBIT, ITIL ir / ar Agile) žinios bei praktinio taikymo patirtis, naudojant IT paslaugų valdymo įrankius (Jira ar pan.);
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • analitinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje, tuo pačiu gerinant įmonės klientų poreikius atitinkančius lūkesčius; 
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą; 
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 952 Eur su mokesčiais (1 952 – 3 119 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše
 
Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. greta.masilionyte@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769.

Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. spalio 14 d. imtinai imtinai kviečiame siųsti el.paštu cv@registrucentras.lt portale.


 Atgal  Į puslapio viršų