Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IT PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Veiklos valdymo skyrius
Darbo vieta: Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Registrų centro veikla daugiausiai grindžiama informacinių technologijų taikymu, todėl siekdami kuo aukštesnės IT valdymo brandos renkame profesionalų komandą Veiklos valdymo skyriuje. IT projektų vadovas bus atsakingas IT projektų valdymą siekiant užtikrinti sklandų komandos, kuri susideda tiek iš veiklos tiek ir IT padalinių, o taip pat išorės tiekėjų atstovų, koordinavimą ir savalaikį bei vartotojų poreikius atitinkantį rezultatą.

Darbo aprašymas:
  • projektų valdymas IT kūrimo, vystymo ir priežiūros srityse taikant projektų valdymo metodikas;
  • formuluoja  projekto užduotis ir planuoja veiksmus;
  • vertina su projekto veiklų įgyvendinimu susijusias rizikas; 
  • užtikrina, kad Projekto veiklos būtų atliktos tinkamai ir laiku;
  • reguliariai atsiskaito už projekto eigą;
  • užtikrina projekto viešųjų pirkimų organizavimą ir vykdymą;
  • IT produktų architektūrinių sprendimų valdymas pasitelkiant technines komandos narių žinias;
  • prisideda prie IT projektų valdymo proceso tobulinimo.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų vadovavimo IT projektams patirtis;
  • ne mažesnė nei 2 metų informacinių sistemų kūrimo arba IT infrastruktūros vystymo patirtis;
  • Informacinių sistemų gyvavimo ciklo išmanymas;
  • projektų valdymo standartų, metodikų ir gerųjų praktikų (ISO21500, Agile/Scrum, PMBOK ir/ar PRINCE2) išmanymas ir praktinio taikymo patirtis;
  • projektų valdymo kompetenciją įrodantys sertifikatai būtų privalumas;
  • žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, susijusius su informacinėmis technologijomis, valstybės informacinių sistemų ir registrų steigimu, kūrimu ir eksploatavimu, informacinių sistemų ir infrastruktūros bendrus veikimo principus;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas;
  • darbų planavimo bei organizavimo įgūdžiai, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus,  nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje, tuo pačiu gerinant įmonės klientų poreikius atitinkančius lūkesčius;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2116 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. rugpjūčio 12 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų