Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IT PROCESŲ ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Veiklos valdymo skyrius
Darbo vieta: Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Registrų centro veikla daugiausiai grindžiama informacinių technologijų taikymu, todėl siekdami kuo aukštesnės IT valdymo brandos renkame profesionalų komandą Veiklos valdymo skyriuje. IT procesų analitikas pagrindinė atsakomybė IT procesų tobulinimas pritaikant ir administruojant programinę įrangą Jira bei su ja susijusius programinės įrangos paketus.

Darbo aprašymas:
  • tvarkyti ir valdyti IT pokyčių, projektų valdymo ir kitus IT procesus pritaikant ir administruojant Jira ir su ja susijusius programinės įrangos paketus;
  • rengti, prižiūrėti ir komunikuoti įmonės IT pokyčių valdymo tvarką;
  • analizuoti, projektuoti, dokumentuoti ir diegti kitus IT veiklos procesus įmonėje;
  • konsultuoti ir mokyti įmonės darbuotojus IT procesų, kuriuose naudojami Jira įrankiai klausimais.
  • remiantis Jira duomenimis analizuoti IT procesų rodiklių reikšmes, tendencijas, nuokrypius ir rengti įžvalgas bei rekomendacijas dėl procesų optimizavimo.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 1 metų IT procesų analizės ir/ar jų diegimo patirtis;
  • IT valdymo metodikų ir gerųjų praktikų (COBIT ir/ar ITIL) išmanymas ir praktinio taikymo patirtis (sertifikatai būtų didelis privalumas).
  • žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, susijusius su informacinėmis technologijomis, valstybės informacinių sistemų ir registrų steigimu, kūrimu ir eksploatavimu, informacinių sistemų ir infrastruktūros bendrus veikimo principus;
  • sklandi lietuvių kalba, geras anglų kalbų mokėjimas;
  • analitinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje, tuo pačiu gerinant įmonės klientų poreikius atitinkančius lūkesčius;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1720 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. spalio 29 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų