Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

IT PROCESŲ ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Veiklos valdymo skyrius
Darbo vieta: Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Registrų centro veikla daugiausiai grindžiama informacinių technologijų taikymu, todėl siekdami kuo aukštesnės IT valdymo brandos renkame profesionalų komandą Veiklos valdymo skyriuje. IT procesų analitikas pagrindinė atsakomybė IT pokyčių ir projektų valdymo procesų tobulinimas pritaikant programinę įrangą Jira bei Confluence.

Darbo aprašymas:
  • valdyti IT pokyčių ir projektų valdymo procesą vadovaujantis gerosiomis praktikomis (ITIL, COBIT) pritaikant programinę įrangą Jira bei Confluence;
  • rengti ir prižiūrėti ir iškomunikuoti įmonės IT pokyčių valdymo tvarkas;
  • konsultuoti ir mokyti įmonės darbuotojus IT pokyčių valdymo proceso ir jame naudojamų įrankių klausimais;
  • analizuoti ir vertinti IT pokyčių statistiką;
  • analizuoti, projektuoti, dokumentuoti ir diegti  kitus IT veiklos procesus įmonėje;
  • nustatyti IT procesų sąsajas su veiklos procesais bei užtikrinti procesų suderinamumą;
  • nustatyti valdomų IT procesų rodiklius ir užtikrinti jų matavimo periodiškumą;
  • analizuoti IT procesų rodiklių reikšmes, tendencijas, nuokrypius ir rengti įžvalgas bei rekomendacijas;
  • užtikrinti valdomų IT procesų optimizavimą ir tobulinimą.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas, pageidautina tiksliųjų mokslų, išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 1 metų IT procesų analizės ir/ar jų diegimo patirtis;
  • informacinių sistemų gyvavimo ciklo išmanymas;
  • IT valdymo metodikų ir gerųjų praktikų (COBIT ir/ar ITIL) išmanymas ir praktinio taikymo patirtis (sertifikatai būtų didelis privalumas);
  • žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, susijusius su informacinėmis technologijomis, valstybės informacinių sistemų ir registrų steigimu, kūrimu ir eksploatavimu, informacinių sistemų ir infrastruktūros bendrus veikimo principus;
  • sklandi lietuvių kalba, labai geras anglų kalbų mokėjimas;
  • analitinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus,  nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 720 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. rugpjūčio 12 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų