Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PAJAMŲ IR ATSISKAITYMŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Finansų valdymo departamento Pajamų ir atsiskaitymų administravimo skyrius
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius
 

Darbo aprašymas:

  • rengia PVM sąskaitas-faktūras už suteiktas paslaugas ir pateikia pirkėjams jų pasirinktu būdu, atlieka neparengtų ir/ar nepateiktų PVM sąskaitų-faktūrų kontrolę;
  • tvarko iš pirkėjų gautus mokėjimus ir atlieka nustatytas kontroles;
  • nagrinėja pirkėjų prašymus dėl pinigų grąžinimo, rengia pinigų grąžinimo dokumentus;
  • vykdo pirkėjų skolų administravimą – informuoja laiku neatsiskaičiusius pirkėjus, derina tarpusavio įsipareigojimus, inicijuoja paslaugų ribojimą bei rengia dokumentus skolos išieškojimui;
  • pagal kompetenciją tvarko užklausas PVM sąskaitų-faktūrų, mokėjimų ir skolų administravimo klausimais;
  • atlieka metinę pirkėjų skolų ir gautų išankstinių apmokėjimų inventorizaciją;
  • pagal kompetenciją rengia įvairias ataskaitas , teikia informaciją joms parengti.
     

Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis išsilavinimas, gali būti paskutinio kurso studentas;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • finansinės apskaitos pagrindų ir finansinių procesų supratimas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • teisės aktuose nustatytų reikalavimų, būtinų išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, atitikimas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
     

Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 955 Eur su mokesčiais (955 - 1435 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše

Kontaktai pasiteiravimui:Edita Šimanec, el. p. edita.simanec@registrucentras.lt, tel. +37060997861.

Gyvenimo aprašymą iki vasario 4 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų