Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VIDINĖS KOMUNIKACIJOS PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)


Skelbimo galiojimo laikas pasibaigęs.

Struktūrinis padalinys: Komunikacijos skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • dalyvautų kuriant ir įgyvendinant darbdavio įvaizdžio stiprinimo komunikacijos strategiją ir darbuotojų įsitraukimą skatinančias iniciatyvas, inicijuotų vidinės komunikacijos kampanijas ir projektus;
  • rengtų įmonės darbuotojams aktualų turinį: vidinius pranešimus, straipsnius, naujienlaiškius;
  • administruotų intraneto svetainės turinį, darbuotojams skirtą socialinę paskyrą Facebook ir valdytų bei tobulintų kitus vidaus komunikacijos kanalus;
  • organizuotų vidinius renginius (bendradarbiaudamas su vidaus ir išorės partneriais);
  • būtų iniciatyvus, kūrybiškas, atsakingas ir prisiimantis vidinės komunikacijos srities lyderystę.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas socialinių mokslų srityje;
  • ne mažesnė nei 2 metų patirtis vidaus komunikacijos srityje (pageidautina didelėje organizacijoje);
  • puikūs tekstų įvairioms tikslinėms grupėms rengimo įgūdžiai ir šios informacijos rengimo principų išmanymas (pranešimų spaudai, komentarų, naujienų, atsakymų, kita);
  • puikūs viešojo kalbėjimo įgūdžiai;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu (raštu ir žodžiu);
  • vidaus komunikacijos kanalų, formų ir auditorijų išmanymas;
  • gebėjimas efektyviai ir savarankiškai dirbti komandoje, nešant atsakomybę už vidinės komunikacijos veiklos barą;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu.


Jūsų privalumai:

  • puikūs organizaciniai ir bendravimo gebėjimai;
  • greita orientacija, organizuotumas, lyderystė, iniciatyvumas, kūrybiškumas, kritinis mąstymas, noras tobulėti, šiuolaikinių komunikacijos formų ir tendencijų išmanymas bei domėjimasis jomis;
  • efektyvaus komunikavimo skirtingoms auditorijoms įgūdžiai.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 187 Eur su mokesčiais (2 187 - 3 281 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis, galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 

Kontaktai pasiteiravimui: Jūratė Žarnovskienė, el. p. Jurate.Zarnovskiene@registrucentras.lt tel. +370 666 79596

Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. liepos 26 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų