Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

ARCHYVO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Dokumentų valdymo skyrius Archyvas
Darbo vieta: Lvovo g. 25-101, Vilnius.

Darbo aprašymas:
  • parengti ir teikti išoriniam vartotojui dokumentų bylas ir (ar) dokumentus;
  • skenuoti ir indeksuoti archyvinius ir klientų gautus dokumentus;
    išduoti Įmonės struktūrinių padalinių darbuotojams laikinai naudoti archyvinės dokumentų bylas jų atliekamoms funkcijoms atlikti bei kontroliuoja savalaikį sugrąžinimą;
  • priimti iš Įmonės struktūrinių padalinių trumpo, ilgo saugojimo ir nuolat saugomas dokumentų bylas ir tvarkyti jų apskaitą;
    vadovaujantis dokumentų naikinimo aktais, atrinkti dokumentų bylas naikinti;
  • teisės aktų nustatyta tvarka, saugomų dokumentų pagrindu, tvirtinti dokumentų kopijų, nuorašų tikrumą ir teikti išoriniam vartotojui;
  • teisės aktų nustatyta tvarka įforminti dokumentų bylas ir perduoti saugoti į valstybės archyvus ir (ar) kitam paslaugų teikėjui;
  • tvarkyti dokumentų saugyklas (rūšiuoti, sisteminti, komplektuoti, sudėti bylas į dėžutes) bei archyvines dokumentų bylas (kopijuoti, restauruoti, įrišti į bylas gautus dokumentus, numeruoti bylų lapus, sudaryti bylos vidaus apyrašus, baigiamuosius įrašus, antraštinius lapus);
  • atstovauti Įmonės interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybės įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis neperžengiant kompetencijos ir įgaliojimų;
  • įgyvendinant nustatytus uždavinius ir vykdant funkcijas bei siekiant bendrų rezultatų, bendradarbiauti su kitais Įmonės struktūriniais padaliniais, kitomis įmonėmis, institucijomis, įstaigomis ir kitomis organizacijomis neperžengiant kompetencijos ir įgaliojimų;
  • vykdyti kitus Įmonės generalinio direktoriaus, tiesioginio vadovo, Įmonės valdymo organų sprendimus, pavedimus, kitas Archyvo grupės nuostatuose ir kituose Įmonės vidaus teisės aktuose numatytas funkcijas.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • darbo patirtis su veiklos dokumentais (būtų privalumas);
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas raštu ir žodžiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 850 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. gruodžio 2 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų