Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

NEKILNOJAMOJO TURTO REGISTRO DEPARTAMENTO UTENOS SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę)
 

Darbo vieta: Utena

Darbo aprašymas:
  • efektyvaus ir kokybiško Skyriaus veiklos planavimo ir valdymo (įskaitant kritinių pareigybių pamainumo) užtikrinimas;
  • pavaldžių darbuotojų darbo organizavimo, darbuotojų darbų ir užduočių planavimo, paskirstymo, pareigų atlikimo kontrolės ir pakeičiamumo (tarnybinės komandiruotės, atostogų, ligos metu ir pan.) užtikrinimas;
  • sprendimų priėmimo ir veiksmų įgyvendinimo Skyriui nustatytų uždavinių ir priskirtų funkcijų, taip pat darbo organizavimo klausimais reikiamu laiku pagal nustatytą kompetenciją užtikrinimas;
  • efektyvaus procesinio valdymo (procesų kūrimo, vykdymo, palaikymo, tobulinimo ir kontrolės) Skyriaus kuruojamose srityse diegimas;
  • sklandžios vidinės komunikacijos darbuotojams apie valstybės įmonės Registrų centro procesus ir padalinio planuojamus tikslus, rodiklius užtikrinimas;
  • sprendimų dėl nuosavybės bei kitų daiktinių teisių į nekilnojamuosius daiktus, šių teisių suvaržymų, įstatymų nustatytų juridinių faktų registravimo Nekilnojamojo turto registre priėmimas.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo nekilnojamųjų daiktų formavimo ir (ar) nekilnojamųjų daiktų kadastro duomenų nustatymo, ir (ar) Nekilnojamojo turto kadastro ir (ar) Nekilnojamojo turto registro valdymo ir (ar) tvarkymo srityje patirtis;
  • turėti arba teisės aktų nustatyta tvarka įgyti ne žemesnę kaip vyresniojo registratoriaus kvalifikacinę kategoriją;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas;
  • gebėjimas dirbti „Microsoft Office“ programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytus reikalavimus;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 600 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai – tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 

Gyvenimo aprašymą ir kitus dokumentus iki 2019 m. gruodžio 10 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų