Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VIDINIŲ IS VALDYMO SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)​


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Studentų g. 39, Vilnius


Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • organizuojant Registrų centro vidinių sistemų (DVS, Paslaugų apskaitos sistema, Navision, CRM ir kt.), bendrų elektroninėms paslaugoms veikti reikalingų komponentų ir įmonės vidaus administravimo funkcijoms vykdyti skirtų IS priežiūrą ir plėtrą;
  • organizuojant ir kontroliuojant IS plėtrai reikalingų galimybių studijų ir investicijų projektų rengimą, reikalingų paslaugų pirkimą;
  • kontroliuojant IS keitimo ar plėtros darbų kokybę, inicijuojant priskirtų IS veikimo sutrikimų sprendimus;
  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą.


Šioje pozicijoje svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas: socialinių mokslų studijų, teisės, ekonomikos, verslo ir vadybos studijų krypčių ar technologijos mokslų studijų srities, bakalauro ar jam prilygintas kvalifikacinis laipsnis;
  • ne mažesnė kaip 1 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis, o skyriuje, kurio sudėtyje nėra grupių – vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, savarankiškai spręsti kilusias problemas;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • strateginis mąstymas, organizuotumas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 – 5 494 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 
Kontaktai pasiteiravimui: tel. +370 667 14876.


 Atgal  Į puslapio viršų