Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

RYTŲ LIETUVOS KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVĄ (-Ę)

 
Darbo vieta: Vilnius

Darbo aprašymas:
  • planuoti ir organizuoti centro darbą (pavaldume 4 grupės, apie 90 darbuotojų), užtikrinti tinkamą padaliniui priskirtų funkcijų vykdymą;
  • planuoti ir vykdyti padalinių tikslus;
  • analizuoti ir tobulinti pavaldžių grupių veiklą;
  • užtikrinti kokybišką ir profesionalų klientų aptarnavimą, klientų aptarnavimo standartų laikymąsi bei savalaikį ir kokybišką paslaugų atlikimą padaliniuose;
  • užtikrinti centro darbuotojams teikiamos jų darbui reikalingos teisinės ir metodinės informacijos analizavimą ir tinkamą taikymą praktikoje;
  • užtikrinti efektyvią vidinę komunikaciją;
  • skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti atsakomybę už veiklos rezultatus;
  • ugdyti ir motyvuoti padalinių darbuotojus;
  • teikti pasiūlymus dėl centro veiklos tobulinimo.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne trumpesnė nei 3 metų vadovavimo klientų aptarnavimą vykdančiam struktūriniam padaliniui patirtis;
  • išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės įmonių veiklą, valstybės registrų ir informacinių sistemų tvarkymą, asmens duomenų teisinę apsaugą, prašymų ir skundų nagrinėjimą bei asmenų aptarnavimą viešojo administravimo subjektuose;
  • inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • lyderystė, strateginis ir analitinis mąstymas;
  • labai geri bendravimo gebėjimai, efektyvaus konfliktinių situacijų valdymo įgūdžiai;
  • iniciatyvumas, siekis tobulinti veiklos procesus;
  • puikūs personalo valdymo įgūdžiai, gebėjimas planuoti laiką, organizuoti ir paskirstyti darbus bei nustatyti prioritetus;
  • labai gerai mokėti lietuvių kalbą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rengti oficialius dokumentus;
  • B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
  • mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 700 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Dokumentus iki 2020 m. sausio 20 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų