Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

TYRIMŲ IR VIDAUS KONTROLĖS SKYRIAUS VYRIAUSIĄJĮ (-Ą) SPECIALISTĄ (-Ę) (TEISININKĄ (-Ę))

Darbo vieta: Vilnius

Darbo aprašymas:
  • vykdyti išankstinę viešųjų pirkimų procedūros stebėseną, prevencinį patikrinimą ir suderinimą, taip pat prevencinę sudarytų pirkimų sutarčių vykdymo kontrolę;
  • analizuoti informaciją apie įmonės vykdomus viešuosius pirkimus, atlikti galimų rizikos veiksnių vertinimą;
  • atlikti vidaus tyrimus, susijusius su korupcinio pobūdžio ir viešųjų pirkimų pažeidimais, darbo pareigų pažeidimais;
  • bendradarbiauti su Lietuvos Respublikos teisėsaugos institucijomis ir organizacijomis tiriant Įmonės darbuotojų galimai padarytas korupcinio pobūdžio veikas;
  • rengti teisės aktų ir kitų dokumentų skyriaus veiklos klausimais projektus.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities teisės studijų krypčių grupės išsilavinimas (teisės bakalauro ir teisės magistro arba universitetinių vientisųjų studijų magistro kvalifikacinis laipsnis);
  • ne trumpesnė kaip 3 metų teisinio darbo patirtis ir ne trumpesnė kaip 3 metų darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus, darbo teisę,  teisės aktų rengimą, taip pat kitų teisės aktų išmanymas, bei mokėjimas juos taikyti;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1840 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
Dokumentus iki 2020 m. vasario 26 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų