Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VEIKLOS PROCESŲ ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Bendrųjų IS departamento El. parašo sertifikatų skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25-101, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • užtikrintų patikimumo paslaugų veiklos procesų kūrimą ir keitimą;

  • analizuotų ir vertintų patikimumo užtikrinimo paslaugų vystymo poreikius;
  • analizuotų teisės aktus bei reikiamų patikimumo užtikrinimo paslaugų veiklos procesus bei inicijuotų informacinių sistemų pokyčius;
  • prižiūrėtų nustatytų patikimumo užtikrinimo paslaugų veiklos procesų vykdymą;
  • organizuotų patikimumo užtikrinimo paslaugų atitikties į LR bei ES teisės aktų reikalavimams vertinimus;
  • teiktų ataskaitas apie įmonės patikimumo užtikrinimo paslaugas LR institucijoms, atsakingoms už patikimumo paslaugų priežiūrą;
  • nagrinėtų ir derintų teisės aktų projektų reglamentuojančių patikimo užtikrinimo paslaugų veiklą.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo su informacinėmis sistemomis patirtis;
  • veiklos procesų, informacinių sistemų valdymo, reikalavimų surinkimo ir valdymo metodų principų išmanymas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B2 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas.


Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, profesionalus, bendradarbiaujantis, iniciatyvus, strategiškai mąstantis ir orientuotas į rezultatus;
  • išmanai Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 918 Eur su mokesčiais (1 918 - 2 878 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės privatumo pranešime .
 
Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. kovo 14 d. imtinai kviečiame atsiųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų