Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

VEIKLOS VALDYMO PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)


Struktūrinis padalinys: Veiklos valdymo skyrius
Darbo vieta: V. Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:
  • IT projektų valdymas;
  • IT veiklos procesų kūrimas ir valdymas;
  • IT procesų koordinavimas ir tobulinimas;
  • įmonės darbuotojų konsultavimas IT procesų ir kitais klausimais savo kompetencijos ribose;
  • tvarkos aprašų, taisyklių, instrukcijų ir kitų vidaus dokumentų rengimas IT procesų ir susijusiais klausimais;
  • IT pirkimų projektų koordinavimas;
  • dalyvavimas rengiant IT biudžetus ir planus.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis informacinių technologijų procesų valdymo srityje;
  • projektų valdymo patirtis;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, susijusių su informacinėmis technologijomis bei kitų būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas, gebėjimas dirbti komandoje ir bendrauti su klientais;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • geras anglų kalbos mokėjimas;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei naudoti įvairias kompiuterines aplikacijas ir IS, būtinas tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas;
  • gebėjimas kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • atitikti Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo nustatytus reikalavimus;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 750 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. sausio 24 d. imtinai galite pateikti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų