Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

SISTEMŲ ADMINISTRATORIŲ (-Ė)

 
Struktūrinis padalinys: Aptarnavimo departamento IT pagalbos skyrius
Darbo vieta:  Paukščių takas 2, Šiauliai

Darbo aprašymas:
  • vykdyti kompiuterinės ir organizacinės technikos priežiūrą;
  • vykdyti kompiuterinės ir organizacinės, įskaitant judriojo ryšio telefonus, įrangos paruošimo darbus;
  • vykdyti licencijuotos, legalios programinės įrangos instaliavimo ir atnaujinamo darbus Įmonės vartotojų kompiuterinėse darbo vietose;
  • spręsti  incidentus dėl kompiuterinės ir organizacinės įrangos gedimų ar jos naudojimo;
  • teikti pasiūlymus ir vykdyti Įmonės kompiuterinės organizacinės įrangos  modernizavimo darbus;
  • aprūpinti padalinio darbuotojus eksploatacinėmis medžiagomis bei vykdyti Įmonės periferinės organizacinės įrangos eksploatacinių medžiagų keitimo darbus;
  • vykdyti nurašomos kompiuterinės įrangos kaupikliuose esančios informacijos sunaikinimo darbus;
  • dalyvauti IT turto administravimo procesuose;
  • teikti pasiūlymus dėl kompiuterinės, organizacinės įrangos įsigijimo, dalyvauja šios įrangos techninių reikalavimų rengime;
  • dalyvauti išduodant kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatus Įmonės klientams.
Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų sėkmingo darbo patirtis kompiuterinių darbo vietų priežiūros srityje;
  • Pagrindinių naudojamų OS (Windows, Linux) administravimo patirtis,  kompiuterinio tinklo įrengimo principų bei tinklo protokolų veikimo, pagrindinių biuro programų veikimo ir kitos kompiuterinės ir organizacinės technikos priežiūros pagrindų žinojimas;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • gebėti planuoti savo laką, spręsti iškilusias problemas;
  • būti iniciatyviam, siekti tobulinti veiklos procesus;
  • sklandi lietuvių kalba;
  • atsakingumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.
Mes siūlome:                                                                             
  • galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 990 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą ir kitus dokumentus iki 2019 m. gruodžio 9 d. imtinai galite pateikti siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų