Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

TURTO VALDYMO SPECIALISTĄ (-Ę)


Struktūrinis padalinys: Turto valdymo skyrius
Darbo vieta: V. Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:

  • teikti pasiūlymus dėl turimo ir eksploatuojamo nekilnojamojo turto vystymo;
  • inicijuoti ir koordinuoti valdomo nekilnojamojo turto kiekio optimizavimą, sutarčių pasirašymą ir derybas, siekiant atsisakyti neefektyviai naudojamų administracinių pastatų (patalpų);
  • rengti dokumentų, susijusių su valstybei priklausančio turto valdymu, naudojimu ir disponavimu, projektus;
  • nuomos sutarčių rengimas bei administravimas;
  • kasdienio tiekimo organizavimas ir vykdymas (viešųjų pirkimų inicijavimas remontų, autoūkiui reikalingų priemonių ir paslaugų, bei įvairių prekių įsigijimui);
  • turto inventorizavimo proceso koordinavimas.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis išsilavinimas (teisės ar ekonomikos srityse būtų privalumas);
  • ne mažesnė nei 2 metų patirtis nekilnojamojo turto valdymo ar panašioje srityje;
  • Lietuvos Respublikos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas (pvz., viešųjų pirkimų, valstybės valdomų įmonių įstatymai);
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos raštu ir žodžiu mokėjimas (ne žemesnis nei B1 lygiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas išmanymas;
  • galiojantis B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir ne mažesnis nei 3 metų vairavimo stažas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientaciją į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 300 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą ir kitus dokumentus iki 2020 m. vasario 20 d. imtinai kviečiame pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų