Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VYR. SPECIALISTAS (-Ė) TARPTAUTINIO BENDRADARBIAVIMO SRITYJE


Struktūrinis padalinys: Tarptautinio bendradarbiavimo skyrius
Darbo vieta: Lvivo g. 25-101, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • verstų dokumentus, tekstus iš lietuvių kalbos į anglų ir iš anglų kalbos į lietuvių, susijusius su Įmonės tvarkomais registrais ir IS, teisės aktais, viešųjų pirkimų konkursais, Įmonės svetaine ir teikiamomis paslaugomis;
  • prireikus, padėtų susikalbėti užsienio (anglų) kalba Įmonės vadovybės ir kitų darbuotojų susitikimuose su užsienio valstybių delegacijų nariais;
  • organizuotų Įmonės darbuotojų dalyvavimą tarptautiniuose renginiuose ir vizitus į užsienio valstybes;
  • organizuotų užsienio valstybių delegacijų ir atstovų priėmimą Įmonėje;
  • organizuotų su Įmonės veikla susijusius tarptautinius renginius;
  • analizuotų ir sistemintų informaciją apie Europos Sąjungos, užsienio šalių ir Lietuvos institucijų bei tarptautinių organizacijų priimtus dokumentus, jų veiklą, naujoves ir gerąją praktiką.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 2 metų vertėjavimo patirtis raštu iš lietuvių į anglų kalbą ir atvirkščiai;
  • darbo patirtis tarptautinio bendradarbiavimo srityje būtų privalumas;
  • gebėjimas dirbti su vertimo programa būtų privalumas;
  • anglų kalbos mokėjimas C1 lygiu (kitų užsienio kalbų mokėjimas būtų privalumas);
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėjimas savarankiškai organizuoti savo veiklą, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti oficialius dokumentus;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus,
  • profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 760 Eur su mokesčiais (1 760 - 2 640 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinio darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 
Kontaktai pasiteiravimui: cv@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. sausio 20 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt
 


 Atgal  Į puslapio viršų