Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

SISTEMŲ ADMINISTRATORIUS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Aptarnavimo departamento Darbo vietų priežiūros skyrius
Darbo vieta: Laisvės al. 32A, Kaunas


Ieškome kolegos, kuris:

  • registruotų IT paslaugų prašymus, incidentus, juos prioretizuotų, perduotų vykdymui kitiems padaliniams, kontroliuotų jų vykdymą, eskaluotų vėluojančių užklausų sprendimą;
  • pagal kompetenciją spręstų IT paslaugų prašymus, incidentus;
  • pagal kompetenciją konsultuotų Įmonės darbuotojus IT paslaugų klausimais;
  • vykdytų kompiuterinės ir organizacinės technikos priežiūrą;
  • vykdytų kompiuterinės ir organizacinės, įskaitant judriojo ryšio telefonus, įrangos paruošimo darbus;
  • vykdytų licencijuotos, legalios programinės įrangos instaliavimo ir atnaujinamo darbus Įmonės vartotojų kompiuterinėse darbo vietose;
  • koordinuotų ir vykdytų Įmonės kompiuterinės ir organizacinės įrangos garantinio aptarnavimo vykdymo priežiūrą;
  • aprūpintų įmonės darbuotojus eksploatacinėmis medžiagomis bei vykdytų Įmonės periferinės organizacinės įrangos eksploatacinių medžiagų keitimo darbus;
  • atliktų nurašomos kompiuterinės įrangos kaupikliuose esančios informacijos sunaikinimo darbus;
  • dalyvautų IT turto administravimo procesuose;
  • spręstų incidentus dėl kompiuterinės ir organizacinės įrangos gedimų ar jos naudojimo;
  • administruotų praėjimo kontrolės ir signalizacijos kodų suteikimą ir naikinimą. 


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis išsilavinimas fizinių ar technologijos mokslų studijų sričių, gali būti paskutinių kursų studentas;
  • gebėjimas diagnozuoti ir šalinti kompiuterinės ir organizacinės, įskaitant judriojo ryšio telefonus, įrangos gedimus;
  • Windows šeimos operacinių sistemų išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 789 Eur su mokesčiais (1 789 - 2 683 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime .

Kontaktai pasiteiravimui: tel. +370 690 27769, el. p. cv@registrucentras.lt
Gyvenimo aprašymą ir kitus dokumentus 2024 m. liepos 31 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų