Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

SUTARČIŲ ADMINISTRAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Sutarčių kontrolės ir administravimo skyriius
Darbo vieta: Kudirkos g. 18, Vilnius

Darbo aprašymas:
  • rengia sutarčių projektus pagal Registrų centro generalinio direktoriaus patvirtintas formas;
  • rengia kitų dokumentų, susijusių su Grupei ir Skyriui nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu, projektus;
  • derina parengtų dokumentų projektus ir teikia pasirašymui;
  • registruoja Grupės ir Skyriaus parengtas sutartis ir susitarimus, veda jų apskaitą;
  • tvarko pagal Grupės ir Skyriaus kompetenciją Įmonės išoriniame tinklapyje talpinamą informaciją, susijusią su Grupei ir Skyriui nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu;
  • teikia informaciją, susijusią su Grupės ir Skyriaus nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu, įmonės klientams ir kitiems asmenims;
  • tvarko Grupėje ir Skyriuje parengtus dokumentus, nustatyta tvarka perduoda juos į archyvą;
  • renka, kaupia, perduoda pagal kompetenciją vykdymui informaciją, susijusią su Grupei ir Skyriui nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimu;
  • vykdo Grupei ar Skyriui priskirtų procesų vadovo ir (ar) savininko pareigas.

Reikalavimai pareigybei:
  • turėti socialinių mokslų studijų srities teisės / ekonomikos / vadybos ir verslo administravimo / viešojo administravimo / kt. krypties aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
  • ne mažesnė kaip 1 metų profesinio darbo patirtis kuruojamoje srityje;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • anglų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
  • gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1100 Eur su mokesčiais (1100 - 1650 su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą kviečiame siųsti iki kovo 5 d. imtinai e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų