Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

MONITORINGO SKYRIAUS VADOVĄ (-Ę)


Darbo vieta: Kudirkos g. 18-3, Vilnius

Darbo aprašymas:
  • užtikrinti įmonės valdomų registrų ir informacinių sistemų nuolatinį 24x7 stebėjimą;
  • užtikrinti vartotojų informacinių sistemų ir kompiuterinių darbo vietų veikimo sutrikimų ir užklausų valdymą;
  • užtikrinti savalaikį vadovų ir atsakingų darbuotojų informavimą apie registrų ir informacinių sistemų veikimo sutrikimus bei jų veikimo atstatymą;
  • dalyvauti skyriaus veiklai užtikrinti reikalingų paslaugų, darbų ir įrangos pirkimuose, ruošti perkamų paslaugų, darbų ir įrangos technines specifikacijas;
  • kontroliuoti skyriaus vykdomų darbų savalaikį vykdymą ir aptarnavimo kokybę;
  • planuoti, organizuoti, koordinuoti skyriaus veiklą, skatinti darbuotojų iniciatyvą ir stiprinti atsakomybę už darbo rezultatus siekiant užtikrinti tinkamą skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą;
  • analizuoti skyriaus veiklos rezultatus, teikti siūlymus dėl informacinių sistemų veikimo tobulinimo.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų sėkmingo darbo patirtis IT paslaugų valdymo srityje;
  • ne mažesnė nei 2 metų sėkmingo vadovavimo struktūriniam padaliniui ar grupei patirtis;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, susijusių su informacinėmis technologijomis bei kitų būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • ITIL metodologijos žinojimas;
  • Pagrindinių naudojamų OS (Windows, Linux), tinklo protokolų, SQL kalbų žinojimas būtu privalumas;
  • gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • gebėti planuoti, organizuoti padalinio veiklą, spręsti iškilusias problemas;
  • būti iniciatyviam, siekti tobulinti veiklos procesus;
  • sklandi lietuvių kalba bei labai geras anglų kalbos mokėjimas (ne žemesnis nei B2 lygis);
  • atsakingumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:                                                             
  • galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 750 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai – tik dalis atlygio. Mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą ir kitus dokumentus iki 2019 m. gruodžio 9 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų