Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

KLIENTŲ APTARNAVIMO STANDARTŲ SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)


Darbo vieta: Lvovo g., Vilnius

Darbo aprašymas:
  • kurti ir įgyvendinti klientų aptarnavimo strategiją;
  • rengti, diegti ir tobulinti klientų aptarnavimo standartą įmonėje, užtikrinantį įmonės klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis;
  • apmokyti ir ugdyti įmonės darbuotojus dirbti pagal standarto reikalavimus;
  • parengti klientų aptarnavimo kokybės matavimo ir kontrolės sistemą;
  • vertinti teikiamų paslaugų efektyvumą, esamas aptarnavimo sistemas, procesus ir atrasti efektyvesnius ir veiksmingesnius darbo metodus, kurie užtikrintų gerą klientų patirtį;
  • užtikrinti pavaldžios komandos darbo kokybę, aukštą vidinę kultūrą ir motyvaciją.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • ne mažesnė nei 2 metų vadovaujamo darbo komandai patirtis klientų aptarnavimo ar procesų srityse;
  • klientų aptarnavimo kokybės valdymo patirtis;
  • sėkminga darbo patirtis rengiant ir diegiant klientų aptarnavimo standartą;
  • stipri orientacija į klientą ir rezultatą, proaktyvumu;
  • inovatyvus požiūris į klientų aptarnavimą;
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu,
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu, nei B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti ,Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinomis tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2900 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties Bet tai – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą ir kitus dokumentus iki 2020 m. vasario 26 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos portale.


 Atgal  Į puslapio viršų