Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:

 

INDIVIDUALAUS TURTO VERTINIMO PASLAUGŲ GRUPĖS VADOVĄ (-Ę)

 
Darbo vieta galima šiose vietose: Kaunas, Vilnius

Darbo aprašymas:
  • gebėti vadovauti komandai (taip pat ir nutolusiai) organizuojant darbą, aiškiai formuojant tikslus ir uždavinius bei užtikrinti jų įgyvendinimą ir vykdymą;
  • užtikrinti savalaikį ir kokybišką įmonės vykdomo individualaus turto vertinimo, rinkos tyrimų ir duomenų analizės paslaugų teikimą;
  • savalaikis teisės aktų, susijusių su individualiu turto vertinimo, nagrinėjimas, metodinių nurodymų darbuotojams teikimas, konsultavimas;
  • pagal poreikį teisės aktų projektų, susijusių su individualiu turto vertinimo, rengimas, derinimas ir teikimas suinteresuotoms institucijoms;
  • bendradarbiavimas ir (ar) dalyvavimas pasitarimuose įv. darbo grupėse, institucijose individualaus vertinimo klausimais;
  • dalyvavimas rengiant pasiūlymus vertinimo paslaugoms viešuosiuose pirkimuose;
  • vertinimo darbų strategijos kūrimas, darbų organizavimas, kai atliekami sudėtingi ar didelio mąsto vertinimo darbai visoje Lietuvos teritorijoje;
  • vertinimo ataskaitų apskaitos sistemos stebėsena ir tobulinimas;
  • tikrinti ir pasirašyti darbuotojų parengtas individualaus turto vertinimo ataskaitas;
  • atlikti konsultavimo rinkos tyrimų ir duomenų analizės teikimo paslaugas;
  • bendradarbiauti su nuolatiniais ir potencialiais klientais individualaus turto vertinimo, rinkos tyrimų ir duomenų analizės klausimais;
  • užtikrinti individualaus turto vertinimo paslaugų grupės veiklą, remiantis teisės aktų atitikties reikalavimais;
  • audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ar kitomis institucijomis informacijos (paaiškinimų) teikimas, pagal poreikį atstovavimas teisminiuose ginčuose individualaus vertinimo klausimais;
  • pagal poreikį, rengiami ir pristatomi pranešimai įmonės ar kitų įstaigų rengiamuose seminaruose aktualiais individualaus vertinimo klausimais;
  • kasmetinis turto arba verslo vertinimo įmonės ir nepriklausomo turto arba verslo vertintojo civilinės atsakomybės privalomojo draudimo ir turto ir verslo vertintojų profesinės atsakomybės draudimo pirkimo darbų iniciavimas ir proceso derinimas;
  • kasmetinis visos įmonės vertintojų metinių turto ir (arba) verslo vertinimo veiklos ataskaitos parengimas ir teikimas Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis universitetinis išsilavinimas fizinių mokslų srityje (matematikos, statistikos arba informatikos krypties), arba technologijos mokslų srityje (bendrosios inžinerijos, statybos inžinerijos, gamybos inžinerijos, inžinerijos arba statybų technologijų kryptyje), arba socialinių mokslų srityje (ekonomikos, verslo, vadybos arba verslo ir vadybos krypties ar teritorijų planavimo kryptyje);
  • vadovavimo padaliniui ar grupei (ne mažesnei nei 10 darbuotojų) patirtis;
  • profesinio darbo patirtis ne mažesnė nei 5 metų individualaus turto vertinimo paslaugų srityje, turintis galiojantį Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos institucijos išduotą turto vertintojo kvalifikacijos pažymėjimą;
  • nekilnojamojo turto formavimo, nekilnojamojo turto kadastro ir registro tvarkymo principų išmanymas;
  • nekilnojamojo turto rinkos duomenų ir nekilnojamojo turto sandorių analizės principų metodų žinojimas mokėjimas juos taikyti praktikoje;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • individualaus turto vertinimo principų ir metodų žinojimas, mokėjimas juos taikyti praktikoje;
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo grupės veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas, gebėjimas dirbti komandoje ir bendrauti su klientais;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
  • gebėti dirbti Microsoft Office programų paketu bei naudoti įvairias kompiuterines aplikacijas ir IS, būtinas tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas ;
  • galiojantis vairuotojo pažymėjimas, B kategorija, vairavimo įgūdžiai;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 400 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. vasario 21 d. imtinai galite pateikti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų