Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia
 

PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)

 
Struktūrinis padalinys: Klientų aptarnavimo standartų skyrius
Darbo vieta: Vilnius

Darbo aprašymas:
  • atlikti klientų aptarnavimo esamų procesų analizę;
  • kurti ir diegti kokybės matavimo sistemą, vertinti kokybinius klientų aptarnavimo rodiklius;
  • diegti ir tobulinti klientų aptarnavimo standartą įmonėje, užtikrinantį klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis;
  • apmokyti įmonės darbuotojus dirbti pagal standarto reikalavimus;
  • inicijuoti Klientų aptarnavimo standarto diegimo bei taikymo darbų ir rezultatų viešinimą;
  • vykdyti klientų apklausas, analizuoti rezultatus, rengti išvadas;
  • analizuoti įmonės klientų aptarnavimo centrų padalinių tinkle, nuotoliniu būdu ir komercines paslaugas gaunančių klientų aptarnavimo rezultatus;
  • inicijuoti procesų tobulinimo projektus;
  • užtikrinti klientų aptarnavimo kokybės rodiklių pasiekimą ir vykdymą.

Reikalavimai pareigybei:
 
  • turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėti patirties klientų patirties valdymo, kokybės valdymo srityje (patirtis dirbant su klientų tyrimais būtų privalumas);
  • turėti puikius analitinius gebėjimus, galėti rinkti, sisteminti, analizuoti didelius duomenų kiekius, teikti išvadas bei rekomendacijas;
  • turėti vadovavimo projektui bei procesų tobulinimo patirties;
  • puikūs organizaciniai gebėjimai, lankstumas;
  • gebėti sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • turėti gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
 
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 610 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. sausio 24 d. imtinai galite siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų