Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • dirbs su informacinės sistemos kūrimo projektais komandoje;
  • analizuos informacinės sistemos vystymo poreikius;
  • valdys informacinės sistemos priežiūrą;
  • dirbs su duomenimis bei jų analizė; 
  • rengs ir derins reikalavimus sistemos vystymui ir užduočių IT padaliniams;
  • prižiūrės techninių užduočių įgyvendinimo procesus;
  • konsultuos informacinės sistemos vartotojus.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas, prioritetas ekonometrijos, statistikos, matematikos ar tiksliųjų mokslų srityje;
  • darbo patirtis su informacinėmis sistemomis;
  • ne mažesnė nei dviejų metų darbo su duomenimis (duomenų analitiko) patirtis;
  • bazinės SQL, darbo su duomenų bazėmis žinios;
  • veiklos procesų ir informacinių sistemų valdymo principų išmanymas, gebėjimas identifikuoti ir formalizuoti reikalavimus sistemos funkcionalumams;
  • būti susipažinus su paslaugų teikimui reikalingų IS kūrimo/keitimo galimybių studijų/investicijų projektų rengimo dokumentais bei metodikomis;
  • gebėjimas kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba (anglų kalba būtų privalumas);
  • gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas bei dirbti komandoje.


Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalus, bendradarbiaujantis, turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją;
  • išmanai Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje; 
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą; 
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą; 
  • darbo užmokestį nuo 1798 Eur su mokesčiais (1798 - 2698 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše

Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. Greta.Masilionyte@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. gruodžio 10 d. imtinai kviečiame teikti e. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų