Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

VEIKLOS ANALITIKAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius
 

Ieškome kolegos, kuris:

  • dirbtų su informacinės sistemos kūrimo projektais komandoje;
  • analizuotų informacinės sistemos vystymo poreikius;
  • valdytų informacinės sistemos priežiūrą;
  • dirbtų su duomenimis bei jų analize;
  • rengtų ir derintų reikalavimus sistemos vystymui ir užduočių IT padaliniams;
  • prižiūrėtų techninių užduočių įgyvendinimo procesus;
  • konsultuotų informacinės sistemos vartotojus.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas, prioritetas ekonometrijos, statistikos, matematikos ar tiksliųjų mokslų srityje;
  • darbo patirtis su informacinėmis sistemomis;
  • ne mažesnė nei dviejų metų darbo su duomenimis (duomenų analitiko) patirtis;
  • bazinės SQL, darbo su duomenų bazėmis žinios;
  • veiklos procesų ir informacinių sistemų valdymo principų išmanymas, gebėjimas identifikuoti ir formalizuoti reikalavimus sistemos funkcionalumams;
  • būti susipažinus su paslaugų teikimui reikalingų IS kūrimo/keitimo galimybių studijų/investicijų projektų rengimo dokumentais bei metodikomis;
  • gebėjimas kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėjimas sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba (anglų kalba būtų privalumas);
  • gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas bei dirbti komandoje.


Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalus, bendradarbiaujantis, turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją;
  • išmanai Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 918 Eur su mokesčiais (1 918 - 2 878 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis, galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo taisyklėse .
 
Kontaktai pasiteiravimui: Sigrida Krikščiūnaitė, el. p. Sigrida.Kriksciunaite@registrucentras.lt, tel. +370 667 14876.

Gyvenimo aprašymą iki 2023 m. spalio 21 d. imtinai kviečiame teikti e. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų