Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

GYVENTOJŲ, NEVEIKSNIŲ IR RIBOTAI VEIKSNIŲ ASMENŲ REGISTRŲ SKYRIAUS SPECIALISTAS​


Struktūrinis padalinys: Gyventojų, Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų registrų skyriaus 2 duomenų tvarkymo grupė
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius
 

Darbo aprašymas:

  • registruoti (išregistruoti) Skyriaus tvarkomų registrų objektus, įrašyti objektų duomenų pakeitimus;
  • tikrinti, kad Skyriaus tvarkomiems registrams pateikti duomenys, jų pakeitimai (patikslinimai) ir dokumentai būtų tinkamai surašyti, laiku pateikti ir atitiktų susijusių registrų duomenis;
  • užtikrinti Skyriaus tvarkomų registrų objektų registravimą laikantis teisės aktais nustatytos tvarkos ir terminų;
  • užtikrinti įrašomų duomenų kokybę ir teisingumą;
  • vykdyti Skyriaus tvarkomų registrų ir Skyriaus elektroninių paslaugų programinių priemonių stebėseną (siekiant nustatyti netikslius duomenų įkėlimus, atvaizdavimus, netiksliai formuojamus pranešimus, kitokį netinkamą programų veikimą);
  • aprašyti incidentus dėl netinkamo programinių priemonių veikimo, duomenų teikimo ar duomenų tvarkymo (registravimo, duomenų įrašymo, grąžinimo trūkumams ar atmetimo) atvejais;
  • teikti pasiūlymus dėl Skyriaus tvarkomų registrų ir bei Skyriaus elektroninių paslaugų programinės įrangos tobulinimo, sąveikų kūrimo su kitais valstybės registrais ir informacinėmis sistemomis;
  • konsultuoti duomenų teikėjus ir kitus suinteresuotus asmenis duomenų teikimo registrams klausimais;
  • pagal kompetenciją teikti informaciją ir konsultuoti Įmonės darbuotojus kuruojamos srities klausimais;
  • pagal Skyriaus kompetenciją dalyvauti rengiant teisės aktų projektus ir teikti pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo;
  • pagal kompetenciją dalyvauti komisijų, darbo grupių, projektinėje veikloje.


Reikalavimai pareigybei:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas (Socialinių mokslų srities teisės krypties būtų privalumas);
  • gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, laisvai bendrauti, įvertinti problemas, dalintis darbo patirtimi;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti pareigybei priskirtas funkcijas;
  • puikiai gebėti sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėti dirbti Microsoft Office programų paketu bei išmanyti IS, būtinas tinkamai vykdyti pareigybei priskirtas funkcijas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.


Mes siūlome:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1100 Eur su mokesčiais (1100 – 1650 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše

Kontaktai pasiteiravimui: Vilma Šiaučiulienė, tel. +37068641247
 
Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. vasario 7 d. imtinai galite pateikti Valstybės tarnybos departamento portale.


 Atgal  Į puslapio viršų