Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

NUOTOLINIO KONSULTAVIMO SKYRIAUS KONSULTANTAS (-Ė) (terminuota darbo sutartis)​


Struktūrinis padalinys: Nuotolinių kanalų aptarnavimo centro Nuotolinio konsultavimo skyriaus 2 grupė
Darbo vieta: Laisvės al. 32A/Gedimino g. 39A, Kaunas

Nuotolinio konsultavimo skyrius sulaukia iki 1500 skambučių per dieną. VĮ Registrų centro paslaugos yra labai kompleksiškos, todėl konsultantai, siekdami padėti klientui, turi įsisavinti daug informacijos ir gebėti ją kokybiškai teikti klientams. Jums tikrai neteks nuobodžiauti, nes kasdien sulauksite pačių įvairiausių klausimų, gilinsitės į vis naujas situacijas, bendraudami su plačiu ratu kolegų iš visų Registrų centro padalinių, kaupsite neįkainojamą žinių bagažą. Pirmajam įspūdžiui susidaryti, kviečiame susipažinti https://www.esveikata.lt/ . Jei esate žingeidus (-i), imlus (-i) naujovėms, mėgstate bendrauti, padėti žmonėms susigaudyti informacijos srautuose, komfortiškai jaučiatės dinamiškoje, greitos reakcijos reikalaujančioje aplinkoje, laukiame Jūsų savo kolektyve. 


Ieškome kolegos, kuris:

  • aptarnaus klientus telefonu ir raštu, pasiūlys efektyviausius sprendimus ir suteiks geriausią klientų aptarnavimo patirtį;
  • teiks klientams pagalbą naudojantis esveikata.lt sistema, elektroninėmis identifikavimo, pasirašymo priemonėmis, jungiantis prie savitarnos sistemų;
  • registruos, analizuos ir spręs klientų problemas bendradarbiaujant su kitų padalinių kolegomis;
  • atliks administracinius darbus, reikalingus užtikrinti Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinės sistemos funkcionalumą;
  • teiks duomenis ataskaitoms, sistemins ir atnaujins darbui reikalingą informaciją;
  • aktyviais veiksmais prisidės prie įmonės veiklos gerinimo ir sieks aukštos darbo kokybės. 


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • ne žemesnis kaip aukštasis koleginis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • patirtis klientų aptarnavimo, pardavimų ar rinkodaros srityse;
  • gebėti sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • gebėjimas bendrauti anglų ir/ arba rusų kalba;
  • gebėti susidoroti su dideliu ir nuolat kintančiu informacijos srautu;
  • gebėti priimti sprendimus, valdyti stresines situacijas;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, Microsoft Office programų paketo žinios, imlumas naujoms programoms, elektroniniams sprendimams;
  • išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius įmonės teikiamas paslaugas;
  • nepriekaištinga asmeninė bei dalykinė reputacija.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kokybiškai aptarnaujant klientus strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, kolegų palaikymą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1380 Eur su mokesčiais (1380 - 1942 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: mokymai, papildomos atostogų dienos, sveikatos draudimas ir kt.
 
Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Privatumo pranešime

Kontaktai pasiteiravimui: el. p. cv@registrucentras.lt, tel. +370 694 10038

Gyvenimo aprašymą iki 2024 m. rugsėjo 29 d. imtinai  kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt


 Atgal  Į puslapio viršų