Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera

PRODUKTO VADOVAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Paslaugų valdymo sritis
Darbo vieta: Vinco Kudirkos g. 18-3, Vilnius


Ieškome kolegos, kuris:

  • kurs informacines sistemas (veiklos reikalavimų informacinei sistemai aprašymus, kūrimo projekto planavimus, vykdys jų įgyvendinimo priežiūrą ir kontrolę);
  • prižiūrės ir vystys informacines sistemas;
  • organizuos informacinės sistemos veiklos sutrikimų analizes bei jų šalinimus;
  • analizuos informacinės sistemos vystymo poreikį, reikalavimų aprašymus, vystymo darbų planavimus, koordinuos bei kontroliuos kuriamų programinių priemonių kokybę;
  • užtikrins informacinės sistemos funkcionalumo atitikimą jos techninėje dokumentacijoje nustatytiems reikalavimams;
  • konsoliduos ir analizuos informacinės sistemos duomenis;
  • teiks informacinių sistemų paslaugų teikimo procesų analizes ir pasiūlymus dėl procesų tobulinimo, įgyvendinant programinės įrangos pokyčius;
  • bendradarbiaus su kitomis institucijomis, sprendžiant informacinės sistemos eksploatavimo klausimus, siekiant sklandaus sistemos veikimo.


Šioje pozicijoje mums svarbu:

  • aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
  • pagrindinių IS kūrimo principų ir technologijų išmanymas;
  • projektų valdymo žinios ir procesų išmanymas;
  • gebėjimas kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • stiprus analitinis mąstymas, gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas, gebėjimas dirbti komandoje, bendrauti su klientais;
  • gebėjimas dirbti su MS Office programiniu paketu;
  • puikus gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu nei B1 lygiu.


Tavo privalumai:

  • esi atsakingas, iniciatyvus, orientuotas į rezultatus, profesionalus, bendradarbiaujantis, turi nepriekaištingą asmeninę ir dalykinę reputaciją;
  • išmanai Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas.


Džiaugiamės galėdami pasiūlyti:

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 2 245 Eur su mokesčiais (2 245 – 3 367 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos apraše .
 
Kontaktai pasiteiravimui: Greta Masilionytė, el. p. Greta.Masilionyte@registrucentras.lt, tel. +370 690 27769

Gyvenimo aprašymą iki 2022 m. gruodžio 10 d. imtinai kviečiame pateikti e. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų