Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN
Pradžia / Apie Registrų centrą / Karjera
Valstybės įmonė Registrų centras – pagrindinių Lietuvos registrų ir valstybinės reikšmės informacinių sistemų tvarkytojas, siekiantis tapti pirmaujančia pasaulyje valstybės duomenų pagrindu sukurtas paslaugas teikiančia inovatyvia įmone, į savo komandą kviečia:
 

VYRIAUSIĄJĮ (-IĄJĄ) DUOMENŲ ANALITIKĄ (-Ę)


Struktūrinis padalinys: Turto registrų tvarkymo tarnybos Turto vertinimo valstybės reikmėms skyrius
Darbo vieta: Vilnius

Darbo aprašymas:
  • darbas su duomenų bazėmis: užklausų rašymas, duomenų tvarkymas, duomenų analizė ir interpretavimas, duomenų rengimas;
  • nekilnojamojo turto vertinimo statistinių modelių sudarymas, jų patikra;
  • nekilnojamojo turto sandorių duomenų bazės, masinio vertinimo aplikacijų, informacinių analitinių sistemų, naudojamų masiniam vertinimui priežiūra, administravimas, pakeitimų inicijavimas ir koordinavimas;
  • nekilnojamojo turto sandorių duomenų analizės rengimas ir išvadų teikimas;
  • metodinis konsultavimas rinkos duomenų statistinės analizės, masiniame vertinime naudojamų programų naudojimo klausimais;
  • nekilnojamojo turto verčių, verčių zonų analizių vykdymas, išvadų ir rekomendacijų teikimas.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis fizinių mokslų studijų srities statistikos, duomenų mokslo, matematikos, informatikos studijų krypties išsilavinimas;
  • turėti darbo patirties su programavimu ir/ ar statistinėmis duomenų analizėmis;
  • mokėti dirbti statistiniais paketais (NCSS, SPSS, R arba SAS);
  • išmanyti duomenų valdymo bazių veikimo principus ir duomenų bazių valdymo sistemas;
  • gebėti formuoti užklausas struktūrizuota užklausų kalba (pvz., SQL) duomenims gauti;
  • turėti darbo patirties su ArcGIS programomis (būtų privalumas);
  • turėti programavimo pagrindų žinias (Java, Python) (būtų privalumas);
  • žinoti duomenų analizės principus, metodus, mokėti juos taikyti praktikoje;
  • gebėti dirbti Microsoft Office programų paketu bei IS, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas; (turėti itin gerus įgūdžius su „Microsoft Excel“ programa);
  • mokėti sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba raštu ir žodžiu;
  • mokėti anglų kalba ne mažesniu nei B1 lygiu (raštu ir žodžiu);
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas, dirbti komandoje;
  • mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
  • atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 1 700  Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Bet tai - tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir Įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą iki 2020 m. sausio 24 d. imtinai galite siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų