Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO SPECIALISTAS (-Ė)


Struktūrinis padalinys: Vidurio Lietuvos klientų aptarnavimo centras, Kauno grupė
Darbo vieta: E. Ožeškienės g. 12, Kaunas

Darbo aprašymas:
  • visomis formomis gaunamų užsakymų ir prašymų priėmimas, registravimas, nagrinėjimas ir nukreipimas vykdymui reikiamose informacinėse sistemose;
  • atsakymų rengimas bei dokumentų išdavimas elektroninėmis priemonėmis;
  • įvykdytų prašymų bei užsakymų atsiskaitymo dokumentų formavimas, priskirtų išankstinių ar PVM sąskaitų faktūrų išrašymas ir išsiuntimas klientams;
  • užsakomųjų registro duomenų rinkinių teikimas;
  • klientų aptarnavimas remiantis įmonėje galiojančiais standartais ir tvarkomis.

Reikalavimai pareigybei:
  • aukštasis ar jam prilygintas išsilavinimas;
  • patirtis klientų aptarnavimo srityje;
  • stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
  • gebėjimas greitai įsisavinti informaciją;
  • atsakingumas, kruopštumas, pozityvumas, gebėjimas dirbti kolektyve;
  • puikios lietuvių kalbos žinios;
  • rusų ar anglų kalbos žinojimas būtų vertinamas kaip privalumas.

Mes siūlome:
  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 930 Eur su mokesčiais. Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: lankstus darbo grafikas, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Gyvenimo aprašymą iki rugpjūčio 5 d. imtinai kviečiame siųsti el. paštu cv@registrucentras.lt.


 Atgal  Į puslapio viršų