Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
 

Naujienos
pixel
pixel

Vilniuje duris atvėrė atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys

2022 m. gruodžio 12 d.

Pirmadienį Vilniuje duris atvėrė atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys. Sostinės Lvivo gatvėje esančios patalpos atnaujintos pagal naują įmonės vizualinę koncepciją, orientuotą į klientų patirties gerinimą bei darbuotojų patogumo užtikrinimą.

"Šventinį laikotarpį pasitinkame atnaujinę didžiausią savo klientų aptarnavimo padalinį. Vilniaus padalinys - jau septintasis pagal naują koncepciją atnaujintas Registrų centro padalinys. Neabejojame, kad atnaujintose patalpose apsilankę klientai išeis ne tik su visais atsakymais į rūpimus klausimus, bet ir išsineš malonaus, šiuolaikiško ir patogaus aptarnavimo patirtį. Atnaujindami padalinius didelį dėmesį skiriame ir čia dirbančių mūsų specialistų patogumui ir saugumo užtikrinimui", - sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.

Vilniaus padalinio atidarymo renginyje dalyvavusi ekonomikos ir inovacijų viceministrė Eglė Markevičiūtė pasidžiaugė, kad Registrų centras  tobulina paslaugas ir gerina klientų aptarnavimo kokybę.

"Vienas iš strateginių tikslų Registrų centrui - skirti ypatingą dėmesį paslaugų perkėlimui ir pritaikymui patogiai naudoti elektroninėje erdvėje bei gerinti klientų aptarnavimo kokybę - tiek elektroninėje, tiek fizinėje erdvėje. Registrų centro padaliniuose kasdien apsilanko tūkstančiai žmonių, todėl patogumas ir operatyvumas - itin svarbu. Džiaugiuosi, kad paslaugos gyventojams ir verslui taps modernesnės", - teigė ekonomikos ir inovacijų viceministrė E. Markevičiūtė.

Atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys Vilniuje klientus pasitiks šviesesnis ir atviresnis, čia sukurtos jaukios ir ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės. Klientai čia galės pasinaudoti modernesne savitarnos erdve, turės galimybė dokumentus tvarkyti ir prašymus pateikti patogiai pasijungę asmeninį kompiuterį ar kitą įrenginį. Naujoje susitikimų erdvėje kartu su specialistais klientai galės aptarti užsakomų paslaugų procesą.

Didžiausiame šalyje Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje kasdien apsilanko vidutiniškai apie 600 klientų, tiesiogiai su klientų aptarnavimu čia dirba apie 50 specialistų.

Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui

Registrų centras itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose visoje Lietuvoje kasdien apsilanko apie  2,5 tūkst. klientų visoje Lietuvoje.

Registrų centro vadovo S. Urbanavičiaus teigimu, ateinančias metais įmonė didžiausią dėmesį skirs klientų aptarnavimo procesų tobulinimui ir darbuotojų kompetencijų ugdymui.

"Nuolat siekiame tobulėti ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Klientų patirtį gerina ne tik vizualiai atnaujinami padaliniai, bet ir juose dirbantys paslaugūs savo srities profesionalai, galintys suteikti visą reikiamą pagalbą ir konsultacijas. Be to, naujovių bus ir elektroninių paslaugų srityje - jau artimiausiu metu klientams galėsime pasiūlyti atnaujintą ir labiau į klientus orientuotą įmonės interneto svetainę ir savitarnos sistemą", - kalba Registrų centro generalinis direktorius S. Urbanavičius.

Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.

Iki šiol visoje šalyje jau atnaujinti Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Telšių ir Utenos klientų aptarnavimo padaliniai.

Per metus visuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose apsilanko apie 650 tūkst. klientų. Be to, Registrų centro konsultantai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. klientų skambučių ir į 150 užklausų internetu.

Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir informacines sistemas - ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt