Naujienos |
|
|
|
Vilniuje duris atvėrė atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys
2022 m. gruodžio 12 d.
Pirmadienį Vilniuje duris atvėrė
atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys. Sostinės Lvivo
gatvėje esančios patalpos atnaujintos pagal naują įmonės vizualinę koncepciją,
orientuotą į klientų patirties gerinimą bei darbuotojų patogumo užtikrinimą.
"Šventinį
laikotarpį pasitinkame atnaujinę didžiausią savo klientų aptarnavimo padalinį.
Vilniaus padalinys - jau septintasis pagal naują koncepciją atnaujintas
Registrų centro padalinys. Neabejojame, kad atnaujintose patalpose apsilankę
klientai išeis ne tik su visais atsakymais į rūpimus klausimus, bet ir išsineš
malonaus, šiuolaikiško ir patogaus aptarnavimo patirtį. Atnaujindami padalinius
didelį dėmesį skiriame ir čia dirbančių mūsų specialistų patogumui ir saugumo
užtikrinimui", - sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius
Urbanavičius.
Vilniaus
padalinio atidarymo renginyje dalyvavusi ekonomikos ir inovacijų viceministrė
Eglė Markevičiūtė pasidžiaugė, kad Registrų centras tobulina paslaugas ir gerina klientų
aptarnavimo kokybę.
"Vienas
iš strateginių tikslų Registrų centrui - skirti ypatingą dėmesį paslaugų
perkėlimui ir pritaikymui patogiai naudoti elektroninėje erdvėje bei gerinti
klientų aptarnavimo kokybę - tiek elektroninėje, tiek fizinėje erdvėje.
Registrų centro padaliniuose kasdien apsilanko tūkstančiai žmonių, todėl
patogumas ir operatyvumas - itin svarbu. Džiaugiuosi, kad paslaugos gyventojams
ir verslui taps modernesnės", - teigė ekonomikos ir inovacijų viceministrė E.
Markevičiūtė.
Atnaujintas
Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys Vilniuje klientus pasitiks šviesesnis
ir atviresnis, čia sukurtos jaukios ir ergonomiškos darbo vietos bei klientų
laukimo erdvės. Klientai čia galės pasinaudoti modernesne savitarnos erdve,
turės galimybė dokumentus tvarkyti ir prašymus pateikti patogiai pasijungę
asmeninį kompiuterį ar kitą įrenginį. Naujoje susitikimų erdvėje kartu su
specialistais klientai galės aptarti užsakomų paslaugų procesą.
Didžiausiame
šalyje Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje kasdien apsilanko
vidutiniškai apie 600 klientų,
tiesiogiai su klientų aptarnavimu čia dirba apie 50 specialistų.
Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui
Registrų
centras itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę,
tačiau rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose
visoje Lietuvoje kasdien apsilanko apie 2,5 tūkst.
klientų visoje Lietuvoje.
Registrų
centro vadovo S. Urbanavičiaus teigimu, ateinančias metais įmonė didžiausią
dėmesį skirs klientų aptarnavimo procesų tobulinimui ir darbuotojų kompetencijų
ugdymui.
"Nuolat
siekiame tobulėti ir gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Klientų patirtį gerina
ne tik vizualiai atnaujinami padaliniai, bet ir juose dirbantys paslaugūs savo
srities profesionalai, galintys suteikti visą reikiamą pagalbą ir konsultacijas.
Be to, naujovių bus ir elektroninių paslaugų srityje - jau artimiausiu metu
klientams galėsime pasiūlyti atnaujintą ir labiau į klientus orientuotą įmonės
interneto svetainę ir savitarnos sistemą", - kalba Registrų centro generalinis
direktorius S. Urbanavičius.
Registrų
centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per
pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams
patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių
institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo
sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.
Iki
šiol visoje šalyje jau atnaujinti Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės,
Telšių ir Utenos klientų aptarnavimo padaliniai.
Per
metus visuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose apsilanko apie 650 tūkst.
klientų. Be to, Registrų centro konsultantai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst.
klientų skambučių ir į 150 užklausų
internetu.
Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir
verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis
atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų
aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis. Siekiant pagerinti
darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo
sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu
įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys
skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.
Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės
informacinius išteklius - valstybės registrus ir informacines sistemas - ir tai
darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis
tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 10 valstybinės
reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia
pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal
poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo
sprendimus.
|