Naujienos |
|
|
|
Duris atvėrė atnaujintas Utenos klientų aptarnavimo padalinys
2022 m. lapkričio 24 d.
Ketvirtadienį Utenos gyventojams ir miesto svečiams duris atvėrė atnaujintas
Registrų centro Utenos klientų aptarnavimo padalinys. Vizualiais padalinio
pokyčiais siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines
darbo vietas bei kurti patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą. Tai - jau penktasis pagal naują vizualinę koncepciją atnaujintas Registrų centro padalinys.
Registrų centro Klientų
aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad įmonė pastaruosius keletą
metų kryptingai deda pastangas, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis
klientų apsilankymas Registrų centre. Atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų
poreikius buvo įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė
vizito rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių
darbo laikai.
"Registrų centre vadovaujamės principu,
kad į bet kurį klienų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai,
paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas
bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad
klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir
patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Utenos padalinys", - teigia D. Karaliūnienė.
Atnaujinto Registrų centro klientų
aptarnavimo padalinio atidaryme dalyvavęs Utenos rajono savivaldybės meras
Alvydas Katinas teigia, kad klientų poreikių tenkinimas ir jų aptarnavimo
kokybės gerinimas - vienas iš strateginių Utenos rajono savivaldybės tikslų.
"Todėl džiugu, kad Utenoje atnaujinta
dar viena įstaiga, kurioje taip pat siekiama aukščiausių kokybės standartų, - sako A. Katinas. - Tikiuosi, kad uteniškiai bus patenkinti atnaujinto Utenos
klientų aptarnavimo padalinio teikiamų paslaugų kokybe ir sudaryta galimybe jas
gauti lengvai ir patogiai. Sveikindamas atidarymo proga, noriu palinkėti, kad
ir toliau judėtumėte teisinga linkme - būti arčiau žmonių."
Dėmesys klientų ir
darbuotojų patogumui
Registrų centras
itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau
rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose visoje
Lietuvoje kasdien apsilanko per 5 tūkstančius klientų visoje Lietuvoje.
Registrų
centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per
pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams
patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar
savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę
buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties
gerinimą.
Iki šiol jau atnaujinti
Marijampolės, Telšių, Panevėžio ir Šiaulių klientų aptarnavimo padaliniai,
šiemet dar ketinama atverti atnaujintus Alytaus ir Vilniaus padalinius.
Siekdamas būti
pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat
keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines
organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių
dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų
aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri
remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu.
Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų
patogumui.
Registrų centras
tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir
informacines sistemas - ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų
valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu
Registrų centras prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20
informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų
ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus
registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.
|