Naujienos |
|
|
|
Registrų centras: klientams atvertas atnaujintas Šiaulių padalinys
2022 m. lapkričio 17 d.
Ketvirtadienį šiauliečiams ir miesto svečiams duris atvėrė atnaujintas didžiausias
Šiaurės Lietuvoje Registrų centro Šiaulių klientų aptarnavimo padalinys. Vizualiais
padalinio pokyčiais siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti
ergonomines darbo vietas bei kurti patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą.
Tai - jau ketvirtas pagal naują vizualią koncepciją atnaujintas Registrų centro
padalinys. O per ateinančius metus planuojama atnaujinti dar 6 didžiausius
klientų aptarnavimo padalinius visoje Lietuvoje.
Registrų centro generalinis
direktorius Saulius Urbanavičius teigia, kad įmonė pastaruosius keletą metų kryptingai
siekė, kad būtų užtikrinamas lengvesnis ir patogesnis klientų apsilankymas
Registrų centre: atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius buvo
įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito
rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo
laikai.
"Registrų centre vadovaujamės principu,
kad į bet kurį klientų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai,
paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas
bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad
klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir
patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Šiaulių padalinys", - teigia Registrų centro vadovas S. Urbanavičius.
"Džiugu, kad Registrų centras vysto ir
gerina ne tik elektroninių paslaugų prieinamumą, tačiau taip pat atnaujina ir
fizines klientų aptarnavimo vietas. Didžiausias Šiaurės Lietuvoje Registrų
centro klientų aptarnavimo padalinys Šiauliuose - svarbus žingsnis tiek
miestui, tiek ir visam regionui, nes čia verslui ir gyventojams paslaugos bus
teikiamos dar lengviau ir patogiau. Greitis, patogumas ir kokybė - šiais
pagrindiniais visų viešųjų paslaugų kriterijais bus vadovaujamasi teikiant
paslaugas atnaujintame Registrų centro padalinyje Šiauliuose. Sveikinu visą
Registrų centro komandą su projekto užbaigimu", - teigia ekonomikos ir
inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
Atnaujinto Registrų centro klientų
aptarnavimo padalinio atidaryme dalyvavo ir Šiaulių miesto meras Artūras
Visockas.
"Savivaldos ir valstybės institucijos
nuolat turi stengtis, kad viešosios paslaugos būtų kuo prieinamesnės, teikiamos
kiek įmanoma greičiau ir paprasčiau, taupant visų laiką ir išteklius.
Džiaugiuosi gyventojams svarbių įstaigų modernėjimu ir administracinės naštos
mažinimu", - teigia miesto meras A. Visockas.
Dėmesys klientų ir
darbuotojų patogumui
Registrų centras
itin daug dėmesio skiria paslaugų perkėlimui į elektroninę erdvę, tačiau
rūpinasi ir klientų aptarnavimo kokybe fiziniuose padaliniuose, kuriuose visoje
Lietuvoje kasdien apsilanko per 5 tūkstančius klientų visoje Lietuvoje.
Registrų
centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per
pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams
patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar
savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę
buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties
gerinimą.
Iki šiol jau atnaujinti
Marijampolės, Telšių ir Panevėžio klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar
ketinama atverti atnaujintus Alytaus, Utenos ir Vilniaus padalinius, o kitais
metais - likusius didžiausius klientų aptarnavimo padalinius Kaune, Klaipėdoje
ir Tauragėje.
Siekdamas būti
pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi
ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos
kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis.
Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo
padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019
metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje
didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.
Registrų centras
tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir
informacines sistemas - ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų
valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu
Registrų centras prižiūri 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20
informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų
ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus
registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.
|