Naujienos |
|
|
|
Verslo klientai Registrų centre aptarnaujami greičiau ir patogiau
2022 m. birželio 6 d.
Nuo šiol verslo klientai Registrų
centre aptarnaujami pagal naująjį modelį, orientuotą į klientų patirties
gerinimą. Klientus, kurie su valstybės įmone pasirašę ar norintys sudaryti
duomenų teikimo ar kitų elektroninių paslaugų sutartis, aptarnauja specialiai
jiems dedikuota komanda, užtikrinanti sklandžią ir efektyvią komunikaciją su
klientais, patogesnį ir greitesnį paslaugų teikimą.
"Mūsų
tikslas - suteikti verslo klientams
vieną aptarnavimo kanalą: vieną atskirą telefono numerį, vieną el. pašto
adresą, kuriuo besikreipiantys gautų visą reikiamą informaciją ir profesionalią
konsultaciją. Tikimės, kad naujasis verslo klientų aptarnavimo modelis ne tik
palengvins kliento kelią, bet ir leis geriau suprasti kliento poreikius, o taip
pat kurti bei siūlyti šiuo poreikius atitinkančias paslaugas", - kalba Registrų
centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Iki
šiol verslo klientų aptarnavimas Registrų centre nebuvo struktūrizuotas,
klientai dėl iškilusių klausimų ar problemų dažniausiai kreipdavosi ne
bendraisiais klientų aptarnavimo kontaktais, bet į skirtingų padalinių
darbuotojus. Tokia praktika, anot D. Karaliūnienės, buvo ydinga, nes neleido
tinkamai valdyti aptarnavimo kokybės, analizuoti klientų srautų bei geriau
pažinti klientą.
"Išgrynindami
procesus siekiame kiek įmanoma labiau sutrumpinti sutarčių derinimo ir
pasirašymo terminus, supaprastinti sutarčių administravimą, kai atsiradus
papildomam poreikiui reikia koreguoti jau turimą sutartį, keisti jos sąlygas.
Visa tai leis dar geriau atliepti besikeičiančius verslo klientų poreikius ir
kartu su jais siekti valstybės ir verslo partneryste grįstos pažangos", - sako
Registrų centro Klientų aptarnavimo vadovė D. Karaliūnienė.
Siekiant
efektyviau aptarnauti sutartis su Registrų centru jau turinčius ar jas sudaryti
pageidaujančius klientus buvo sukurti atskiri verslo klientų kontaktai:
telefono numeris 8 5 262 2222 ir el. pašto adresas versloklientai@registrucentras.lt.
Nurodytais
verslo klientų kontaktais gali kreiptis visi klientai turintys ar
pageidaujantys sudaryti sutartį dėl įvairių registrų ir informacinių sistemų
(Gyventojų registro, Nekilnojamojo turto registro ir kadastro, Juridinių asmenų
registro, Adresų registro, Įgaliojimų registro, Turto arešto aktų registro,
Testamentų registro, Vedybų sutarčių registro, Sutarčių ir teisių suvaržymų
registro, E. sveikatos sistemos, Juridinių asmenų dalyvių informacinės
sistemos, Juridinių asmenų naudos gavėjų posistemio ir kitų) duomenų teikimo.
Šiais
kontaktais taip pat galima kreiptis dėl įvairių Registrų centro teikiamų
elektroninių paslaugų, pavyzdžiui, elektroninių aukcionų ir elektroninių nuomos
konkursų organizavimo, teikimo.
Vien
per šiuo metus Registrų centras sudarė apie 850 naujų tipinių duomenų teikimo ar
elektroninių paslaugų teikimo sutarčių, kiekvieną mėnesį išnagrinėjama apie 100
naujų prašymų dėl netipinių duomenų teikimo sutarčių sudarymo. Kiekvieną mėnesį
Registrų centro konsultantai sulaukia vidutiniškai po daugiau kaip 1 tūkst.
verslo klientų užklausų raštu ir per 400 skambučių.
|