Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
 

Naujienos
pixel
pixel

Registrų centras metus baigia su dar vienu atnaujintu padaliniu

2021 m. gruodžio 30 d.

Šiuos metus Registrų centras palydi atsinaujinusiame Telšių klientų aptarnavimo padalinyje. Ketvirtadienį duris atvėręs Telšių padalinys yra jau antrasis šiais metais atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys, kuriuo siekiama pagerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines darbo vietas, kurti patogesnį bei jaukesnį klientų aptarnavimą.  Per ateinančius dvejus metus iš viso numatoma atnaujinti 10 didžiausių klientų aptarnavimo padalinių visoje Lietuvoje.

"Vis daugiau Registrų centro paslaugų perkeliame į elektroninę erdvę, tačiau išlaikome didelį dėmesį ir klientų aptarnavimo kokybei fiziniuose padaliniuose, kuriuose kasdien apsilanko apie 5 tūkst. klientų iš visos Lietuvos. Atsižvelgdami į besikeičiančius gyventojų ir verslo poreikius per pastaruosius metus sukūrėme efektyvią eilių valdymo sistemą, patogią išankstinę vizito rezervacijos sistemą, klientų patogumui pakoregavome padalinių darbo laikus. Tikime, kad šiandien atidaromame atnaujintame Telšių padalinyje tiek darbuotojai, tiek klientai jausis patogiau ir jaukiau", - sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.

Atnaujinto padalinio atidaryme dalyvavo ir Telšių rajono savivaldybės meras Kęstutis Gusarovas, kuris  džiaugėsi, jog būtent Telšių padalinį atnaujino vieną pirmųjų Lietuvoje.

"Geresnė klientų ir darbuotojų patirtis, darbo vietų ergonomika ir išskirtiniu jaukumu pasižyminti aptarnavimo erdvė - taip būtų galima apibendrinti šį atnaujintą padalinį Telšiuose. Sveikintina, jog atnaujinant padalinį yra keliami labai svarūs tikslai - moderni aplinka, maksimaliai gyventojus bei verslą atliepiančios šios valstybės įmonės paslaugos ir siekis, kad kiekvienas į Registrų centrą atvykęs asmuo vienoje vietoje gautų visas reikiamas paslaugas, jam būtų suteikta visa reikiama informacija bei išsamūs atsakymai į kylančius klausimus. Man, kaip rajono vadovui, taip pat labai svarbus ir įmonės atsakingas požiūris, jog šios paslaugos yra itin aktualios, todėl Telšių padalinys toliau vykdys veiklą ir nebus uždaromas", - atidarymo metu kalbėjo savivaldybės meras K. Gusarovas.

Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.

Be jau atvertų visuomenei Marijampolės ir Telšių padalinių, per 2022-2023 m. ketinama atnaujinti Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Tauragės, Utenos ir Vilniaus klientų aptarnavimo padalinius. Iš viso tam numatyta 1,7 mln. eurų investicijų.

Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui

Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.

Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad vykdomi pokyčiai padės klientams jaustis patogiau, gauti visas jam reikalingas paslaugas prie vieno langelio bei išvykti turint atsakymus į visus jam rūpimus klausimus.

"Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai, tad atidarydami atnaujintą Telšių padalinį žengiame dar vieną žingsnį klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kelyje", - sako D. Karaliūnienė.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir informacines sistemas - ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt