Naujienos |
|
|
|
Registrų centras metus baigia su dar vienu atnaujintu padaliniu
2021 m. gruodžio 30 d.
Šiuos metus Registrų centras palydi atsinaujinusiame Telšių
klientų aptarnavimo padalinyje. Ketvirtadienį duris atvėręs Telšių padalinys
yra jau antrasis šiais metais atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys,
kuriuo siekiama pagerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines
darbo vietas, kurti patogesnį bei jaukesnį klientų aptarnavimą. Per ateinančius dvejus metus iš viso numatoma
atnaujinti 10 didžiausių klientų aptarnavimo padalinių visoje Lietuvoje.
"Vis daugiau Registrų
centro paslaugų perkeliame į elektroninę erdvę, tačiau išlaikome didelį dėmesį
ir klientų aptarnavimo kokybei fiziniuose padaliniuose, kuriuose kasdien
apsilanko apie 5 tūkst. klientų iš visos Lietuvos. Atsižvelgdami į
besikeičiančius gyventojų ir verslo poreikius per pastaruosius metus sukūrėme efektyvią
eilių valdymo sistemą, patogią išankstinę vizito rezervacijos sistemą, klientų
patogumui pakoregavome padalinių darbo laikus. Tikime, kad šiandien atidaromame
atnaujintame Telšių padalinyje tiek darbuotojai, tiek klientai jausis patogiau
ir jaukiau", - sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius
Urbanavičius.
Atnaujinto padalinio
atidaryme dalyvavo ir Telšių rajono savivaldybės meras Kęstutis Gusarovas,
kuris džiaugėsi, jog būtent Telšių
padalinį atnaujino vieną pirmųjų Lietuvoje.
"Geresnė klientų ir
darbuotojų patirtis, darbo vietų ergonomika ir išskirtiniu jaukumu pasižyminti
aptarnavimo erdvė - taip būtų galima apibendrinti šį atnaujintą padalinį
Telšiuose. Sveikintina, jog atnaujinant padalinį yra keliami labai svarūs
tikslai - moderni aplinka, maksimaliai gyventojus bei verslą atliepiančios šios
valstybės įmonės paslaugos ir siekis, kad kiekvienas į Registrų centrą atvykęs
asmuo vienoje vietoje gautų visas reikiamas paslaugas, jam būtų suteikta visa
reikiama informacija bei išsamūs atsakymai į kylančius klausimus. Man, kaip
rajono vadovui, taip pat labai svarbus ir įmonės atsakingas požiūris, jog šios
paslaugos yra itin aktualios, todėl Telšių padalinys toliau vykdys veiklą ir
nebus uždaromas", - atidarymo metu kalbėjo savivaldybės meras K. Gusarovas.
Registrų
centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per
pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams
patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar
savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo
kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties
gerinimą.
Be
jau atvertų visuomenei Marijampolės ir Telšių padalinių, per 2022-2023 m.
ketinama atnaujinti Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Tauragės,
Utenos ir Vilniaus klientų aptarnavimo padalinius. Iš viso tam numatyta 1,7
mln. eurų investicijų.
Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui
Siekdamas
būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras
nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines
organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių
dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų
aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri
remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu.
Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų
patogumui.
Registrų
centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad vykdomi
pokyčiai padės klientams jaustis patogiau, gauti visas jam reikalingas
paslaugas prie vieno langelio bei išvykti turint atsakymus į visus jam rūpimus
klausimus.
"Taip
pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje
jaustųsi saugiai ir patogiai, tad atidarydami atnaujintą Telšių padalinį
žengiame dar vieną žingsnį klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kelyje", - sako
D. Karaliūnienė.
Registrų
centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės
registrus ir informacines sistemas - ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų
(skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo
metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20
informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų
ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus
registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.
|