Naujienos |
|
|
|
Apklausa: gyventojai Registrų centrą vertina kaip patikimą ir pažangią įmonę
2021 m. kovo 21 d.
Pagrindinius valstybės duomenis
tvarkantis Registrų centras visuomenėje vertinamas kaip didelę patirtį turinti,
patikima, socialiai atsakinga ir nuolat savo paslaugas tobulinanti įmonė, rodo
atlikta apklausa. Gyventojai ir verslas pastebi įmonės viduje vykstančius
pokyčius ir teigiamai vertina jų kuriamą naudą.
Šiuos
ir kitus duomenis atskleidė tyrimų bendrovės "KOG institutas" metų sandūroje
atliktas reprezentatyvus Registrų centro reputacijos tyrimas, kuriame buvo
apklausiami gyventojai, verslo bendruomenės atstovai ir įmonės darbuotojai.
Moderni, orientuota į klientą ir
suteikianti naudą visuomenei
Registrų centras ne tik tvarko ir prižiūri pagrindinius
valstybės informacinius išteklius - 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20
informacinių sistemų - bet ir teikia duomenų registravimo bei teikimo
paslaugas. Būtent su šiomis funkcijomis tyrimo metu apklaustiesiems dažniausiai
asocijuodavosi ir Registrų centras - 39 proc. apklaustų gyventojų įvardijo nekilnojamojo
turto ar nuosavybės registravimą, duomenų registravimą ir kaupimą paminėjo 14
proc., dokumentų tvarkymo, išdavimo ir tvirtinimo funkcijas - 8 proc.
apklaustųjų.
Respondentai
taip pat gerai vertino Registrų centrą kaip skaidrią, sąžiningai veikiančią ir
didelę patirtį turinčią įmonę. Visos apklaustųjų grupės įmonę matė kaip
taikančią aukštus aptarnavimo standartus, gerinančią paslaugų kokybę ir
aktyviai didinančią jų prieinamumą elektroninėje erdvėje. Būtent šioms sritims
Registrų centras teikia didžiausią prioritetą.
Įmonė taip pat siejama su pagrindinių nacionalinių duomenų
centro įvaizdžiu, dažnas įmonei priskyrė tokius atributus kaip socialinė
atsakomybė, visuomenei suteikiama nauda ir buvimas pažangios valstybės, visuomenės
bei verslo partneriu.
Registrų
centras palankiai vertinamas ne tik dėl visuomenei teikiamos naudos, bet ir
teigiamai vertinamas kaip darbdavys. Tai parodo ne tik atliktas įmonės reputacijos
matavimo tyrimas, bet ir neseniai gautas
vieno didžiausių Lietuvoje karjeros portalų "CV-Online" įvertinimas - Registrų
centras tapo vienu iš TOP darbdavių ir rikiavosi šalia kitų gerą patrauklaus
darbdavio reputaciją turinčių privataus ir viešojo sektoriaus atstovų.
Reputacijos indeksas - stabiliai geras
Nepaisant visų praėjusiais metais įveiktų iššūkių,
naujausias Registrų centro reputacijos indeksas per metus šiek tiek padidėjo ir
skalėje nuo -100 iki 100 siekė 39 punktus. Visuotinai pripažįstama, kad indeksas, kurio
vertė svyruoja nuo 20 iki 50 punktų, rodo, kad įmonės reputacija yra gera.
Gerą
vertinimą Registrų centras išlaiko ir kitų institucijų ar organizacijų
atliekamuose vertinimuose. Neseniai investuotojus vienijančios asociacijos "Investors' Forum" atlikto Lietuvos investuotojų pasitikėjimo indekso tyrimo duomenimis,
Registrų centras sulaukė vieno geriausių investuotojų įvertinimų tarp valstybės
ir savivaldybių institucijų.
Svarbiausiais
vertinimo kriterijais investuotojams buvo švietimas, viešojo sektoriaus
efektyvumas bei darbuotojų apmokestinimas. Registrų centras šioms sritims
teikia didelį prioritetą - kiekvienais metais įmonė finansuoja darbuotojų
mokymus ir kvalifikacijos kėlimo programas, modernizuoja teikiamas paslaugas,
nuosekliai didina darbuotojų darbo užmokestį.
Įmonės
reputacija bei jai įtaką darantys aspektai matuojami naudojant tą pačią
metodologiją ir yra analizuojami įvertinus tris skirtingus aspektus - kaip
respondentai racionaliai vertina, kokia yra įmonės reputacija, kokia yra jų
asmeninė nuomonė apie įmonę ir kaip jie vertina įmonės patikimumą. Remiantis
šiais trimis aspektais yra apskaičiuojamas reputacijos indeksas, kuris gali
svyruoti skalėje nuo -100 iki +100.
Registrų
centro atveju "KOG instituto" atliktame tyrime buvo apklausti 1003 18-74 metų gyventojai, apie
500 Lietuvoje
veikiančių įmonių ir beveik 900 įmonės
darbuotojų.
|