Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
 

Naujienos
pixel
pixel

Naujojo Registrų centro biuro su duomenų centru įrengimas įgauna pagreitį

2021 m. kovo 9 d.

Registrų centro įgyvendinamas naujojo biuro su duomenų centru įrengimo projektas sparčiai juda į priekį - šią savaitę pradėti administracinio pastato, esančio Studentų g., Vilniuje, projektavimo darbai, kuriuos užbaigus bus skelbiamas rangos darbų konkursas. Numatoma, kad administracinis pastatas su jame esančiu šiuolaikinius standartus atitinkančiu duomenų centru bus įrengtas iki 2022 metų vidurio.

"Tęsiame mums prioritetinio projekto - patalpų pritaikymo naujajam įmonės biurui su duomenų centru - įgyvendinimą. Šiuo metu aktyviai pradedami patalpų projektavimo darbai, kuriems projekto komanda pasitelkia išorės partnerius, taip pat bendradarbiaujama su kitomis atsakingomis institucijomis derinant patalpų įrengimo planavimo klausimus. Pagal projekto darbų grafiką, dalį administracinių patalpų su duomenų centru naujose patalpose numatome įrengti iki šių metų pabaigos. Įrenginėdami naująjį Registrų centro duomenų centrą vadovaujamės ne tik galiojančiuose teisės aktuose įtvirtintais saugumo reikalavimais, tačiau papildomai siekiame, kad duomenų centras atitiktų "Tier III" standartą", - sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.

Be šiuolaikiško duomenų centro Studentų g. esančiose patalpose taip pat numatoma sukurti apie 600 darbo vietų, į kurias bus perkelti darbuotojai iš šiuo metu įmonės patikėjimo teise valdomų patalpų V. Kudirkos gatvėje. Atlaisvinus minėtas patalpas, jos bus perduotos Turto bankui.

Likusią administracinių patalpų dalį numatoma baigti projektuoti iki šių metų ketvirtojo ketvirčio, o naujas darbo vietas įrengti ketinama iki 2022 metų rudens. Administracinio pastato projektavimo darbus atlieka bendrovė "Medstatyba", su kuria vasario pabaigoje pasirašyta beveik 90 tūkst. eurų vertės sutartis.

Praėjusių metų rudenį Vyriausybės sprendimu Registrų centrui patikėjimo teise valdyti perduota iš viso 11,3 tūkst. kv. metrų ploto nekilnojamasis turtas, esantis Studentų g., Vilniuje.

Praėjusių metų vasarą kilęs incidentas, kai dėl lietaus buvo pažeistos V. Kudirkos g., Vilniuje, esančio duomenų centro patalpos, paspartino rezervinio duomenų centro įrengimo klausimo sprendimą ir parodė, kad vertinant investicijų ir rizikų santykį, pastarosios negali būti toleruojamos.

 

Apie Registrų centrą

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir informacines sistemas - ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.

 


Kontaktinis asmuo

 

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286