Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
 

Naujienos
pixel
pixel

Registrų centras į darbuotojų kompetencijų kėlimą investuoja ketvirtį milijono

2021 m. vasario 12 d.

Apie 1,5 tūkst. įvairių sričių specialistų komandą vienijantis Registrų centras siekia tapti nuolat besimokančia, augančia ir tobulėjančia organizacija ir šiam tikslui darbuotojų mokymo bei ugdymo paslaugoms įsigyti šiemet numato skirti 250 tūkst. eurų.

Registrų centro Organizacijos vystymo departamento vadovė Jurgita Lukošienė sako, kad nuolatinis organizacijoje dirbančių asmenų kompetencijų augimas prisideda ne tik prie asmeniniu darbuotojų įgūdžių tobulinimo, tačiau taip pat prisideda prie geresnės teikiamų paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybės, todėl šiai sričiai įmonės viduje teikiamas didelis dėmesys.

"Atsižvelgdami į strategines įmonės kryptis ir įmonės siekį vystyti darnią organizaciją, prioritetinėmis mokymų sritimis laikome teikiamų paslaugų kokybę ir klientų aptarnavimą, vidurinės grandies vadovų ir projektų valdymo kompetencijų stiprinimą. Nuolatinis darbuotojų ugdymas yra būtinas siekiant gerinti bendrą įmonės veiklą ir skatinti vidinį supratimą, kad įmonės teikiamos paslaugos reikalingos kiekvienam Lietuvos gyventojui", - teigia J. Lukošienė.

Anot jos, Registrų centre darbuotojų ugdymui taikomos įvairios priemonės: išorės ekspertų pranešimai, internetiniai seminarai, privalomieji vidiniai mokymai ir kitos.

"Rinkdamiesi temas ugdymui, nuosekliai didelį dėmesį skiriame kiekvieno darbuotojo galimybėms augti, organizuojame įvairių žymių žmonių patirčių dalinimąsi su įmonės darbuotojais, stiprinamame emocinio atsparumo kompetencijas, organizuojame mokymus darbo komandose, taip pat nuotoliniu būdu temomis. Prioritetu taip pat laikome vadovų augimą, todėl be tradicinių situacinės lyderystės, grįžtamojo ryšio darbuotojams teikimo ir kitų panašių mokymų, planuojame ugdyti vadovus atrankų pokalbių srityje, nes būtent nuo to prasideda teisingos komandos formavimas organizacijoje", - sako J. Lukošienė.

Registrų centro Organizacijos vystymo departamento vadovės teigimu, praėję metai pakoregavo ir įprastas mokymosi praktikas, paskatino aktyviau išnaudoti skaitmenines technologijas. Todėl, siekiant sinergijos tarp įprasto darbo ritmo ir nuolatinio mokymosi, praėjusiais metais įmonėje įdiegta ir šiuo metu aktyviai naudojama virtuali mokymosi platforma, leidžianti įmonės darbuotojams mokytis nuotoliniu būdu jiems patogiu laiku.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir informacines sistemas, remiantis jų valdytojų - skirtingų valstybės institucijų - nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų. Šiuo metu įmonėje dirba apie 1,5 tūkst. darbuotojų, iš kurių apie 600 dirba objektų ir sandorių registravimo srityje, beveik 400 klientų aptarnavimo srityje, daugiau kaip 200 darbuotojų - IT ir paslaugų vystymo srityje. Kiekvieną dieną įmonė aptarnauja daugiau kaip 2 tūkst. klientų, įmonės skambučių centras kasdien atsiliepia į dar 2 tūkst. klientų skambučių.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt