Naujienos |
|
|
|
Registrų centras į darbuotojų kompetencijų kėlimą investuoja ketvirtį milijono
2021 m. vasario 12 d.
Apie 1,5 tūkst. įvairių sričių specialistų komandą
vienijantis Registrų centras siekia tapti nuolat besimokančia, augančia ir
tobulėjančia organizacija ir šiam tikslui darbuotojų mokymo bei ugdymo
paslaugoms įsigyti šiemet numato skirti 250 tūkst. eurų.
Registrų centro
Organizacijos vystymo departamento vadovė Jurgita Lukošienė sako, kad nuolatinis
organizacijoje dirbančių asmenų kompetencijų augimas prisideda ne tik prie
asmeniniu darbuotojų įgūdžių tobulinimo, tačiau taip pat prisideda prie
geresnės teikiamų paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybės, todėl šiai sričiai
įmonės viduje teikiamas didelis dėmesys.
"Atsižvelgdami
į strategines įmonės kryptis ir įmonės siekį vystyti darnią organizaciją,
prioritetinėmis mokymų sritimis laikome teikiamų paslaugų kokybę ir klientų
aptarnavimą, vidurinės grandies vadovų ir projektų valdymo kompetencijų
stiprinimą. Nuolatinis darbuotojų ugdymas yra būtinas siekiant gerinti bendrą
įmonės veiklą ir skatinti vidinį supratimą, kad įmonės teikiamos paslaugos
reikalingos kiekvienam Lietuvos gyventojui", - teigia J. Lukošienė.
Anot
jos, Registrų centre darbuotojų ugdymui taikomos įvairios priemonės: išorės
ekspertų pranešimai, internetiniai seminarai, privalomieji vidiniai mokymai ir
kitos.
"Rinkdamiesi
temas ugdymui, nuosekliai didelį dėmesį skiriame kiekvieno darbuotojo
galimybėms augti, organizuojame įvairių žymių žmonių patirčių dalinimąsi su
įmonės darbuotojais, stiprinamame emocinio atsparumo kompetencijas,
organizuojame mokymus darbo komandose, taip pat nuotoliniu būdu temomis.
Prioritetu taip pat laikome vadovų augimą, todėl be tradicinių situacinės
lyderystės, grįžtamojo ryšio darbuotojams teikimo ir kitų panašių mokymų,
planuojame ugdyti vadovus atrankų pokalbių srityje, nes būtent nuo to prasideda
teisingos komandos formavimas organizacijoje", - sako J. Lukošienė.
Registrų centro Organizacijos vystymo
departamento vadovės teigimu, praėję metai pakoregavo ir įprastas mokymosi
praktikas, paskatino aktyviau išnaudoti skaitmenines technologijas. Todėl,
siekiant sinergijos tarp įprasto darbo ritmo ir nuolatinio mokymosi,
praėjusiais metais įmonėje įdiegta ir šiuo metu aktyviai naudojama virtuali
mokymosi platforma, leidžianti įmonės darbuotojams mokytis nuotoliniu būdu
jiems patogiu laiku.
Registrų centras tvarko
pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir
informacines sistemas, remiantis jų valdytojų - skirtingų valstybės institucijų
- nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11
valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų. Šiuo metu
įmonėje dirba apie 1,5 tūkst. darbuotojų, iš kurių apie 600 dirba objektų ir
sandorių registravimo srityje, beveik 400 klientų aptarnavimo srityje, daugiau
kaip 200 darbuotojų - IT ir paslaugų vystymo srityje. Kiekvieną dieną įmonė
aptarnauja daugiau kaip 2 tūkst. klientų, įmonės skambučių centras kasdien
atsiliepia į dar 2 tūkst. klientų skambučių.
|