Registrų centre patalpų dezinfekcijai naudojama moderni įranga
2021 m. sausio 7 d.
Siekiant kaip įmanoma labiau apsaugoti klientus ir įmonės
darbuotojus nuo COVID-19 infekcijos, Registrų centre pradėta naudoti moderni
patalpų dezinfekavimo įranga. Ši įranga leis įmonei per palyginti trumpą laiką
ir efektyviau nei iki tol naudotomis priemonėmis atlikti įmonės patalpų
dezinfekciją.
Šių metų pradžioje
Registrų centras įsigijo tris pažangius dezinfekavimo įrenginius "Dezifog" su
rūko dezinfekcine sistema. Šiai įrenginiais bet kokio ploto patalpos
dezinfekuojamos daug greičiau ir, svarbiausia, efektyviau nei įprastu rankiniu
būdu.
Šiuo metu šie įrenginiai reguliariai po
darbo valandų naudojami dešimtyje didžiausių Registrų centro klientų
aptarnavimo padalinių, tačiau prireikus jie galės būti naudojami ir kituose
miestuose.
Įsigyti dezinfekavimo įrenginiai per itin
trumpą laiką pripildo patalpą rūko su dezinfekcinių savybių turinčia medžiaga.
Rūko dalelės tolygiai pasiskirsto ant įvairių paviršių ir netgi įsiskverbia į
esančius plyšius ar įtrūkimus, kurių dezinfekcines medžiagos gali nepasiekti
dezinfekuojant patalpas įprastu būdu.
Be to, tokiu būdu patalpos dezinfekuojamos
ne tik greičiau, bet ir saugiau - prieš atliekant patalpų dezinfekciją nereikia
apdengti patalpose esančios įrangos, augalų ar dokumentų, taip pat po
dezinfekcijos nelieka nemalonaus kvapo. Po patalpų dezinfekcijos su naująja
įranga patalpomis saugiai naudotis galima jau po maždaug 2 valandų.
Karantino laikotarpiu vizitas Registrų centre - tik iš
anksto užsiregistravus
Siekiant kaip įmanoma
labiau prisidėti prie COVID-19 pandemijos suvaldymo klientai vizitą į
Registrų centro padalinius turėtų rinktis tik neatidėliotinais atvejais
būtinosioms paslaugoms užsisakyti, kuomet šios paslaugos nėra teikiamos
nuotoliniu būdu. Klientai į vieną iš 50-ies įmonės padalinių gali
atvykti tik iš anksto užsiregistravę vizitui adresu www.registrucentras.lt/ikr.
Klientų
prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso
prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę, atsiskaitymams nenaudoti
grynųjų pinigų. Vadovaujantis visais saugumo reikalavimais, Registrų centro
klientų aptarnavimo padalinių patalpos visoje Lietuvoje yra reguliariai
valomos, tarp klientų ir darbuotojų išlaikomas atstumas, patalpose įrengtos
rankų dezinfekavimo priemonės.
Didžiąją dali Registrų centro paslaugų
klientai gali užsisakyti ir gauti internetu, pasinaudojant Registrų centro
savitarnos sistema (www.registrucentras.lt/savitarna). Klientai taip pat
raginami pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt,
kur galima rasti atsakymus į daugelį rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo
klausimą. Siekiant išvengti vizito į padalinį, klientai savo prašymus taip pat
gali pateikti įprastu paštu (adresu Lvovo g. 25-101, 09320 Vilnius) arba el. paštu
(info@registrucentras.lt).
Mūsų interneto svetainėje yra naudojami būtinieji ir nebūtinieji slapukai. Būtinieji slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą, yra įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas.
Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, naudojame nebūtinuosius slapukus. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su nebūtinųjų slapukų įdiegimu ir naudojimu.