Naujienos |
|
|
|
Vizitas į Registrų centrą - tik iš anksto užsiregistravus
2020 m. gruodžio 15 d.
Būtinąsias ir neatidėliotinas paslaugas, kai šios nėra
teikiamos internetu, Registrų centro klientai galės gauti tik iš anksto
užsiregistravę vizitui į vieną iš 50-ies
įmonės padalinių. Įmonės įdiegta išankstinė klientų aptarnavimo sistema padės
suvaldyti klientų srautus ir laikantis visų saugumo reikalavimų prisidėti prie
pandemijos suvaldymo.
"Šiandien prašome visų
savo klientų būti sąmoningais ir vizitą į Registrų centrą rinktis tik esant
neatidėliotinai būtinybei. Didžiąją dalį savo paslaugų raginame užsisakyti ir
gauti internetu, pasinaudojant savitarnos sistema. Tais atvejais, kai paslauga
nėra teikiama nuotoliniu būdu, prašome klientų įvertinti, ar tikrai ji yra
būtina šiuo metu ir ar negalėtų palaukti, kol pandemija šalyje atslūgs ir
fizinis kontaktas nekels tiek grėsmės. Siekdami pasirūpinti savo klientų ir
darbuotojų saugumu ir laikydamiesi visų saugumo reikalavimų, nuo šiol klientus
fiziškai aptarnausime tik iš anksto užsiregistravus vizitui", - sako Registrų
centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Iš anksto internetu
užsiregistruoti galima per Registrų centro interneto svetainę adresu https://www.registrucentras.lt/ikr/. Čia klientai gali
pasirinkti norimą paslaugą, vieną iš Registrų centro padalinių bei pasirinkti
jiems patogų laiką. Registracija taip pat galima bendru Konsultacijų centro
telefonu (8 5) 268 8262, tačiau dėl išaugusio skambučių konsultantai ne
visuomet gali operatyviai atsiliepti.
"Šiuo metu stebime išaugusius klientų
srautus didžiuosiuose miestuose, todėl kai kur vizito gali tekti palaukti
kelias dienas. Labai prašome visų klientų sąmoningumo, todėl raginame atsakingai
rezervuoti laiką vizitui, o pasikeitus planams atšaukti savo rezervaciją, kad
atsilaisvinusį laiką galėtume pasiūlyti kitiems klientams. Įvesti saugumo
reikalavimai riboja vienu metu patalpose galinčių būti klientų skaičių, tad
klientai į patalpą įleidžiami tik rezervuotu laiku, kad netektų laukti. Prašome
klientų atvykti laiku, kad netektų laukti", - ragina D. Karaliūnienė.
Klientų
prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso
prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę, atsiskaitymams nenaudoti
grynųjų pinigų. Vadovaujantis visais saugumo reikalavimais, Registrų centro
klientų aptarnavimo padalinių patalpos visoje Lietuvoje yra reguliariai
valomos, tarp klientų ir darbuotojų išlaikomas atstumas, patalpose įrengtos
rankų dezinfekavimo priemonės.
Registrų centro savitarna - saugus pasirinkimas
Siekiant apriboti kontaktų ir nereikalingų
išvykų skaičių Registrų centro klientai raginami naudotis savitarnos
sistema. Čia
galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių
duomenų išrašus, tačiau ir, pavyzdžiui, įregistruoti naują įmonę ar
organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti
elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę
pažymą.
Be to,
pasinaudodami neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo
nekilnojamojo turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę, E. sveikatos sistemoje,
prisijungę prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitus sistemoje esančią savo sveikatos
informaciją.
Klientai taip pat
raginami pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt,
kur galima rasti atsakymus į daugelį rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo
klausimą. Siekiant išvengti vizito į padalinį, klientai savo prašymus taip pat
gali pateikti įprastu paštu (adresu Lvovo g. 25-101, 09320 Vilnius) arba el.
paštu (info@registrucentras.lt).
Apie Registrų centrą
Registrų centras tvarko pagrindinius
valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir informacines
sistemas - ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės
institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras
prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei
nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo,
taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų
modernizavimo sprendimus.
|