Naujienos |
|
|
|
Per karantiną Registrų centro klientai raginami naudotis el. paslaugomis
2020 m. lapkričio 8 d.
Vyriausybės sprendimu visoje šalyje įvedus karantiną
Registrų centras savo klientus ragina kuo daugiau paslaugų užsisakyti
nuotoliniu būdu ir taip apriboti kontaktų skaičių su kitais asmenimis. Registrų
centras primena, kad savitarnoje galima gauti didžiąją dalį įmonės teikiamų
paslaugų, pavyzdžiui, užsisakyti išrašus, atnaujinti duomenis, įregistruoti
juridinį asmenį ar sudaryti įgaliojimą, o gausios konsultantų pajėgos
pasirengusios telefonu atsakyti į visus klientų klausimus.
"Pastebime, kad klientai
į Registrų centrą neretai atvyksta tų paslaugų, kurias nesunkiai ir daugeliu
atveju pigiau užsisakyti internetu, pasinaudodami savitarna. Dėl šios
priežasties dar vasarą didžiuosiuose miestuose įrengėme savitarnos zonas,
ragindami klientus pasinaudoti elektroninių paslaugų privalumais. Vis dėlto,
suprasdami šiandieninės situacijos rimtumą ir rūpindamiesi savo klientų bei
darbuotojų saugumu, raginame kaip įmanoma daugiau reikalų susitvarkyti
neišvykus iš namų ir pasinaudojus Registrų centro elektroninėmis paslaugomis", - sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Registrų centro savitarnos sistemoje galima ne tik užsisakyti
įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus,
tačiau ir įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių
asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti
viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą. Be to, pasinaudodami
neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo nekilnojamojo
turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę, E. sveikatos sistemoje, prisijungę
prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitus sistemoje esančią savo sveikatos
informaciją.
Sustiprintos konsultantų pajėgos
Anot D. Karaliūnienės, pavasarį per
karantiną pastebimai išaugo į įmonės konsultantus telefonu ar internetu
besikreipiančių klientų, todėl siekiant kuo geriau pasiruošti antrajai
koronaviruso bangai buvo imtasi veiksmų plečiant konsultantų pajėgumus bei
atnaujinant techninę įrangą.
"Pirmiausiai investavome į Konsultacijų
centro įrangą, kuri leidžia operatyviai reaguoti į besikeičiantį klientų
poreikį ir konsultantų komandą sukoncentruoti ties tomis temomis, kurios tuo
metu yra aktualiausios, pavyzdžiui NT mokestinės vertės, nuomos sutarčių
įregistravimas ar finansinių ataskaitų teikimas. Be to, nusprendėme sukurti
papildomas 30 darbo vietų Utenoje ir ten išplėsti
turimą konsultantų komandą. Didesnės specialistų pajėgos leis operatyviai
reaguoti į klientų užklausas telefonu bei internetu", - teigia Registrų centro
Klientų aptarnavimo direktorė.
Registrų centro
Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst.
skambučių, tačiau per pirmąjį karantiną (kovo-birželio) mėnesiais
skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst.
skambučių per dieną.
"Išaugus telefonu besikreipiančių klientų
skaičiui ne visuomet galime operatyviai atsiliepti į visus skambučius ir
suteikti reikalingą pagalbą. Dėl to raginame klientus pasinaudoti interaktyvia
Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur klientai
gali rasti atsakymus į daugelį jiems rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo
klausimą, į kurį stengiamės atsakyti kuo operatyviau", - pataria D.
Karaliūnienė.
Interaktyvioje konsultacijų sistemoje paieškoje įvedus
dominančią temą, pavyzdžiui, kaip įregistruoti nebaigtą statybą ar gauti
duomenų išrašą, sistema pateiks atsakymus ir naudingas nuorodas. Neradus
atsakymo į rūpimą klausimą, sistemoje taip pat galima užduoti klausimą Registrų
centro konsultantui.
Vizitas - tik neatidėliotinais atvejais ir laikantis visų
saugumo reikalavimų
Registrų
centro klientams į fizines klientų aptarnavimo vietas patariama atvykti tik
itin svarbiais ir neatidėliotinais atvejais, kai paslaugos neteikiamos
elektroniniu būdu. Siekiant sutaupyti laiko klientai raginami vizitui į
Registrų centro padalinį registruotis
iš anksto.
Klientų
prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso
prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę, atsiskaitymams nenaudoti
grynųjų pinigų. Vadovaujantis visais saugumo reikalavimais, Registrų centro
klientų aptarnavimo padalinių patalpos visoje Lietuvoje yra reguliariai valomos,
tarp klientų ir darbuotojų išlaikomas atstumas, patalpose įrengtos rankų
dezinfekavimo priemonės.
|