Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


  
Naujienos
pixel
pixel

Registrų centras nuosekliai investuoja į sistemų greitaveiką ir stabilumą

2020 m. rugsėjo 2 d.

Pagrindinius šalies registrus ir informacines sistemas tvarkantis Registrų centras tęsia investicijas į prižiūrimas sistemas, jų greitaveikos didinimą bei sklandų veikimą. Artimiausiu metu įmonės turimus techninius pajėgumus papildys naujos tarnybinės stotys (serveriai), padėsiantys užtikrinti stabilų sistemų veikimą ir efektyviau suvaldyti augančias duomenų apimtis.

"Dalis Registrų centro prižiūrimų sistemų buvo kurtos prieš daugiau kaip dešimt metų ir šiandien jau nebeatitinka nei mūsų pačių, nei mūsų klientų poreikių. Reaguodami į tai ieškome techninių ir programinių sprendimų, kurie užtikrintų stabilų sistemų veikimą. Vienas iš jų - naujos tarnybinės stotys, kurios bus skirtos pagrindinių registrų duomenų bazių serveriams, aptarnaujantiems pagrindinius registrus, pavyzdžiui Nekilnojamojo turto registrą, Juridinių asmenų registrą, Adresų registrą ir kt., taip pat informacines sistemas, pavyzdžiui, Antstolių informacinę sistemą ir Nekilnojamojo turto sandorių viešąją elektroninę paslaugą (NETSVEP)", - sako Registrų centro IT centro direktorius Mantas Rameika.

Pagal su įrangos tiekėju bendrove "Santa Monica Networks" sudarytą sutartį per artimiausią mėnesį Registrų centrą turėtų pasiekti ir būti įrengtos trys naujos tarnybinės stotys. Jos užtikrins stabilią pagrindinių Registrų centro duomenų bazių serverių veiklą ir padės efektyviau suvaldyti nuolat augančius duomenų srautus.

Be to, pasak M. Rameikos, dėl sistemų greitaveikos nuolat konsultuojamasi su atskirų registrų bei informacinių sistemų garantinės priežiūros paslaugų teikėjais, incidentai registruojami ir sprendžiami kartu su tarptautinės programinės įrangos kompanijos "Oracle" specialistų pagalba, optimizuojant sistemų veiklą įmonės viduje intensyviai dirba ir Registrų centro IT komanda.

NETSVEP atveju dirbama kartu su sistemą kūrusia ir šiuo metu sistemos priežiūros ir vystymo paslaugas teikiančia bendrove "Alna Software". Pastaruoju metu, ieškant būdų pagerinti šios sistemų greitaveiką, testuojami įvairūs sprendimai, diegiami nuoseklūs sistemos pagerinimo sprendimai.

Visi šie darbai gali lemti trumpalaikius tam tikrų sistemų veiklos trikdžius, dėl kurių atsiprašome ir prašome visų šių sistemų naudotojų kantrybės bei supratingumo.

Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir daugiau kaip 20 informacinių sistemų bei nuolat investuoja į sistemų atnaujinimą, pagal poreikį diegia registrų ir sistemų valdytojų patvirtintus modernizavimo bei plėtros sprendimus.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt