Naujienos |
|
|
|
Registrų centro padaliniuose sparčiai populiarėja savitarnos zonos
2020 m. rugpjūčio 26 d.
Didžiuosiuose Registrų centro klientų aptarnavimo
padaliniuose įrengtos savitarnos erdvės sulaukia vis didesnio klientų
skaičiaus. Specialiai įrengtose savitarnos erdvėse klientai gali užsisakyti
norimas paslaugas, gauti ar pateikti reikalingus duomenis ar tiesiog
susipažinti su Registrų centre tvarkomais jų asmens duomenimis.
"Skatindami naudojimąsi
elektroninėmis paslaugomis ir siekdami gerinti klientų patirtį lankantis
Registrų centre, trijuose didžiausiuose klientų aptarnavimo padaliniuose
įrengėme savitarnos zonas. Nemaža dalis klientų, fiziškai atvykusių pas mus,
jiems reikalingas paslaugas galėtų užsisakyti internetu, tačiau dėl vienokių ar
kitokių priežasčių to neatliko. Tokiais atvejais kviečiame juos pasinaudoti
Registrų centro savitarna specialiai tam įrengtose darbo vietose, o įmonės
konsultantai visuomet yra pasirengę suteikti visą reikalingą informaciją ir
pagalbą", - teigia Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva
Karaliūnienė.
Šiuo metu tokios savitarnos erdvės yra
įrengtos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančiuose Registrų centro klientų
aptarnavimo padaliniuose, kuriuose per dieną apsilanko po kelis tūkstančius
klientų.
Savitarnos zonų patrauklumą liudija
nuosekliai auganti jų naudojimosi statistika - nuo liepos veikiančiose
savitarnos zonose klientai įvairias Registrų centro paslaugas užsisakė daugiau
kaip 100 kartų.
"Stebėdami savitarnos sistemos naudojimosi
statistiką, matome, kad dažniausiai klientai užsisako paprastas ir greitai
įvykdomas paslaugas, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto išrašus, jungtines
pažymas, steigia naujus juridiniu asmenis, suteikia įgaliojimus ar pateikia
duomenis apie save ar savo atstovaujamą juridinį asmenį. Siekdami taupyti
atvykusiųjų laiką, savitarnos zonomis raginame naudotis visus savo klientus", - pasakoja D. Karaliūnienė.
Šiuo metu Registrų centro savitarnoje
klientai gali ne tik užsisakyti ir gauti minėtas paslaugas bei išrašus, tačiau
ir susipažinti su registruose ir informacinėse sistemose tvarkomais jų asmens
duomenimis.
Registrų centras klientus priima ir aptarnauja
50-yje visoje šalyje esančių klientų aptarnavimo padalinių. Siekiant gerinti
klientų aptarnavimo kokybę pastaruoju metu įmonėje buvo įgyvendintas ne vienas
svarbus pokytis. 2019 m. sukurtas ir pradėtas taikyti Klientų aptarnavimo
standartas, kuris padeda užtikrinti vieningus klientų aptarnavimo principus
visuose klientų aptarnavimo padaliniuose.
Didelis dėmesys skiriamas klientų
patogumui - daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir
Klaipėdoje darbo laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė
naudotis nemokamu Wi-Fi, įrengtos savitarnos zonos, paslaugų užsakymas
perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių vidutinis klientų laukimo laikas
sutrumpėjo du kartus.
Be to, net 9 klientų aptarnavimo
padaliniai skirtinguose šalies miestuose buvo perkelti į klientams ir
darbuotojams patogesnes patalpas. Artimiausiu metu numatoma atnaujinti
konsultacijų centro įrangą, kuri leis efektyviau valdyti klientų srautus ir
operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei konsultacijas. O netrukus
klientams bus sudarytos galimybės vizitui Registrų centre užsiregistruoti iš
anksto ir atvykti sutartu laiku.
|