Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


  
Naujienos
pixel
pixel

Registrų centro padaliniuose sparčiai populiarėja savitarnos zonos

2020 m. rugpjūčio 26 d.

Didžiuosiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose įrengtos savitarnos erdvės sulaukia vis didesnio klientų skaičiaus. Specialiai įrengtose savitarnos erdvėse klientai gali užsisakyti norimas paslaugas, gauti ar pateikti reikalingus duomenis ar tiesiog susipažinti su Registrų centre tvarkomais jų asmens duomenimis.

"Skatindami naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis ir siekdami gerinti klientų patirtį lankantis Registrų centre, trijuose didžiausiuose klientų aptarnavimo padaliniuose įrengėme savitarnos zonas. Nemaža dalis klientų, fiziškai atvykusių pas mus, jiems reikalingas paslaugas galėtų užsisakyti internetu, tačiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių to neatliko. Tokiais atvejais kviečiame juos pasinaudoti Registrų centro savitarna specialiai tam įrengtose darbo vietose, o įmonės konsultantai visuomet yra pasirengę suteikti visą reikalingą informaciją ir pagalbą", - teigia Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Šiuo metu tokios savitarnos erdvės yra įrengtos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose, kuriuose per dieną apsilanko po kelis tūkstančius klientų.

Savitarnos zonų patrauklumą liudija nuosekliai auganti jų naudojimosi statistika - nuo liepos veikiančiose savitarnos zonose klientai įvairias Registrų centro paslaugas užsisakė daugiau kaip 100 kartų.

"Stebėdami savitarnos sistemos naudojimosi statistiką, matome, kad dažniausiai klientai užsisako paprastas ir greitai įvykdomas paslaugas, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto išrašus, jungtines pažymas, steigia naujus juridiniu asmenis, suteikia įgaliojimus ar pateikia duomenis apie save ar savo atstovaujamą juridinį asmenį. Siekdami taupyti atvykusiųjų laiką, savitarnos zonomis raginame naudotis visus savo klientus", - pasakoja D. Karaliūnienė.

Šiuo metu Registrų centro savitarnoje klientai gali ne tik užsisakyti ir gauti minėtas paslaugas bei išrašus, tačiau ir susipažinti su registruose ir informacinėse sistemose tvarkomais jų asmens duomenimis.

Registrų centras klientus priima ir aptarnauja 50-yje visoje šalyje esančių klientų aptarnavimo padalinių. Siekiant gerinti klientų aptarnavimo kokybę pastaruoju metu įmonėje buvo įgyvendintas ne vienas svarbus pokytis. 2019 m. sukurtas ir pradėtas taikyti Klientų aptarnavimo standartas, kuris padeda užtikrinti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose.

Didelis dėmesys skiriamas klientų patogumui - daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje darbo laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė naudotis nemokamu Wi-Fi, įrengtos savitarnos zonos, paslaugų užsakymas perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių vidutinis klientų laukimo laikas sutrumpėjo du kartus.

Be to, net 9 klientų aptarnavimo padaliniai skirtinguose šalies miestuose buvo perkelti į klientams ir darbuotojams patogesnes patalpas. Artimiausiu metu numatoma atnaujinti konsultacijų centro įrangą, kuri leis efektyviau valdyti klientų srautus ir operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei konsultacijas. O netrukus klientams bus sudarytos galimybės vizitui Registrų centre užsiregistruoti iš anksto ir atvykti sutartu laiku.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt