Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Savitarna      Kontaktai      LT  |  EN


  
Naujienos
pixel
pixel

Registrų centras investuoja į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą

2020 m. rugpjūčio 20 d.

Gerąsias klientų aptarnavimo praktikas diegiantis Registrų centras investuoja į klientų aptarnavimo kokybės gerinimą. Jau netrukus įmonė turės pažangias priemones, leisiančias efektyviau valdyti klientų srautus ir operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei konsultacijas.

"Didžiuosiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose jau nuo šių metų pradžios esame įsidiegę modernias eilių valdymo sistemas, kurios leidžia realiu laiku matyti klientų srautus, identifikuoti tuo metu didžiausią paklausą turinčias paslaugas ir ties jomis sutelkti klientų aptarnavimo specialistus. Analogiškus įrankius netrukus turėsime ir valdydami į įmonės Konsultacijų centrą besikreipiančių klientų srautą", - sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Registrų centras neseniai pasirašė Konsultacijų centro įrangos, jos diegimo ir aptarnavimo paslaugų sutartį, pagal kurią bus įsigyta techninė ir programinė įranga: užklausų valdymo platforma, nauji telefono aparatai, ausinės ir kita reikalinga įranga.

D. Karaliūnienės teigimu, nauji sprendimai leis operatyviai identifikuoti klientų poreikį ir sutelkti įmonės konsultantus į tas sritis, kurios tuo metu gyventojams ir verslui yra aktualiausios.

"Nauja programinė įranga turės plačias galimybes apjungti visus užklausų valdymo kanalus, efektyviai paskirstyti konsultantų resursus pagal jų apkrovimą ir kompetencijas. Realaus laiko statistika leis stebėti gaunamų užklausų srautus esamuoju laiku ir operatyviai reaguoti į pokyčius, perskirstant konsultantus aktualių temų aptarnavimui", - kalba D. Karaliūnienė.

Šiuo metu Registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių. Per karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną.

Daugiau kaip 110 tūkst. eurų vertės Konsultacijų centro įrangos sutartis rugpjūčio pradžioje pasirašyta su išmaniosios infrastruktūros sprendimų bendrove "Fima". Skambučių aptarnavimo funkcionalumus ir kitas naujoves numatoma įdiegti iki šių metų lapkričio mėnesio.                  

2019 m. Registrų centre sukurtas ir pradėtas taikyti Klientų aptarnavimo standartas, kuris padeda užtikrinti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose. Didelis dėmesys skiriamas klientų patogumui - daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje darbo laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė naudotis nemokamu Wi-Fi, įrengtos savitarnos zonos, paslaugų užsakymas perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių vidutinis klientų laukimo laikas sutrumpėjo du kartus.

Be to, net 9 klientų aptarnavimo padaliniai skirtinguose šalies miestuose buvo perkelti į klientams ir darbuotojams patogesnes patalpas. O netrukus klientams bus sudarytos galimybės vizitui Registrų centre užsiregistruoti iš anksto ir atvykti sutartu laiku.


Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt