Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
 

Naujienos
pixel
pixel

Registrų centro pažanga užtikrina naudą valstybei, klientams ir darbuotojams

2020 m. gegužės 14 d.

Įgyvendinti strateginiai pokyčiai, efektyvus sąnaudų valdymas ir bendras visos šalies ekonomikos augimas - tai trys pagrindiniai elementai, leidę valstybinės reikšmės šalies registrus ir informacines sistemas tvarkančiam Registrų centrui praėjusiais metais gerinti savo veiklos rezultatus ir sukurti apčiuopiamą naudą valstybei bei įmonės darbuotojams.

Audituotais duomenimis, Registrų centro pajamos 2019 metais siekė 42,8 mln. eurų ir buvo 8 proc. didesnės nei 2018 metais. Įmonės grynasis pelnas padidėjo iki 4,4 mln. eurų.

Registrų centro generalinio direktoriaus Sauliaus Urbanavičiaus teigimu, viena iš priežasčių, lėmusių veiklos rezultatų augimą praėjusiais metais buvo gerėjusi bendra ekonominė situacija Lietuvoje - stiprėjant šalies ūkiui, kartu augo ir Registrų centro paslaugų poreikis. Tuo pačiu, orientuojantis į veiklos efektyvumą bei vykdant atsakingą pirkimų bei investicijų kontrolę, pavyko suvaldyti sąnaudų augimą.

"Pajamų augimui reikšmės turėjo suaktyvėjusi šalies nekilnojamojo turto rinka - įregistruotų NT sandorių skaičius pernai padidėjo 7 proc., taip pat augo statybų apimtys. Ekonomikos pakylėjimas davė impulsą ir verslo plėtrai - praėjusiais metais Lietuvoje įsteigta 8 proc. daugiau naujų juridinių asmenų. Nemažą įtaką pajamų augimui turėjo ir nuo praėjusių metų įsigalioję pakeitimai, susiję su neatlygintinų paslaugų teikimu valstybės ir savivaldos institucijoms. Ženklus suteiktų neatlygintinų paslaugų padidėjimas matomas Nekilnojamojo turto registre, taip pat Juridinių asmenų bei Gyventojų registruose", - teigia S. Urbanavičius.

Praėjusiais metais Registrų centras suteikė 126 mln. įvairių paslaugų, 4 mln. daugiau nei 2018 metais. Duomenų teikimas per metus padidėjo 3 mln. iki 120 mln. vienetų.

Geresni įmonės rezultatai jau praėjusiais metais leido didinti naudą įmonės darbuotojams: įsigaliojusi Kolektyvinė sutartis sudarė sąlygas darbuotojų profesiniam tobulėjimui, darbo ir poilsio balanso užtikrinimui, mažiausias pajamas gaunantiems darbuotojams pradėta sistemiškai didinti darbo užmokestį.

2019 m. pasiektas rezultatas taip pat leido sukurti naudą valstybei - į valstybės biudžetą bus pervesta  2,8 mln. eurų pelno įmoka. Tai didžiausia iki šiol įmonės sukurta grąža valstybei.

Registrų centro vadovo teigimu, šių metų rezultatai dėl koronaviruso pandemijos neabejotinai bus prastesni. Nepaisant to, įmonė ir toliau atsakingai vykdys numatytus investicinius projektus: bus tęsiamas Gyventojų registro modernizavimas, perkeliant paslaugas į elektroninę erdvę, vystomas Juridinių asmenų registras, kuriant galutinių naudos gavėjų registrą, kuriamos naujos sistemos, pavyzdžiui,Viešosios informacijos rengėjų ir skleidėjų dalyvių duomenų registravimo informacinė sistema, E. sveikatos sistemos vystymas ir plėtra. Šiandieninėje situacijoje kaip niekad aktualus paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę, šių paslaugų prieinamumo didinimas, kad klientai kuo daugiau reikalų galėtų susitvarkyti nuotoliniu būdu, neišvykdami iš namų. Tai taip pat bus vienu iš veiklos prioritetų 2020 metais.

Be to, toliau bus laikomasi įsipareigojimo visuomenei atverti daugiau atvirų duomenų rinkinių, taip pat laukiama galutinio Vyriausybės sprendimo dėl naujos Registrų centro paslaugų kainodaros, kuri leis sumažinti paslaugų, ypatingai teikiamų elektroniniu būdu, įkainius.

Registrų centras valdo valstybinės reikšmės informacines sistemas ir pagrindinius registrus, aptarnauja klientus 50-yje Lietuvos savivaldybių, siekia prisidėti prie verslo aplinkos gerinimo ir skatina atsakingą elektroninių paslaugų plėtrą. Įmonėje dirba apie 1,4 tūkst. darbuotojų.

Praėjusiais metais įmonė pradėjo veikti pagal šiuolaikiška ir modernią struktūrą. Per metus įmonės pasiektą pažangą įvertino išorės ekspertai -valstybės valdomas įmones (VVĮ) analizuojančio Valdymo koordinavimo centro sudarytame VVĮ gerojo valdymo indekse Registrų centras pakilo per dvi pozicijas, valdymo kokybė įvertinta A reitingu, įmonei įteiktas specialus apdovanojimas už pasiektą pažangą.



Kontaktinis asmuo

Atstovas spaudai
Mindaugas Samkus
Tel. (8 5) 268 8366
Mob. (8 605) 69 286
El. p. Mindaugas.Samkus@registrucentras.lt